افتتاح طرح های برق رسانی در شهرستان زرند

مدیر توزیع برق شهرستان زرند از افتتاح طرح های برق‌ رسانی در این شهرستان همزمان با سراسر استان کرمان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ هادی اسدی، از افتتاح بیش از ۵ طرح برق‌ رسانی در هفته دولت امسال با اعتباری به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: تامین روشنایی بلوار امام خمینی یزدانشهر، تامین برق روشنایی مقبره شهدای گمنام مسجد ابوالفضل دشتخاک زرند، تامین روشنایی ریحانشهر بلوار امام خمینی تا میدان شهرک، برق دار نمودن روستای فاقد برق تلمبه همت آباد دشتخاک، از جمله طرح های افتتاحی در این شهرستان محسوب می‌ شود.

مدیر توزیع برق شهرستان زرند، تصریح کرد: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با هدف کاهش تلفات و سرقت انرژی به میزان ۸ هزار متر در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۱ در شهرستان زرند شروع شده و ادامه خواهد داشت.

هادی اسدی از اصلاح روشنایی معابر شهرستان با تعویض ۲ هزار و ۲۶۱ عدد چراغ سوخته در سال گذشته و تعداد یک هزار و ۴۶۵ عدد چراغ در شش ماهه امسال خبر داد و گفت: به منظور مدیریت مصرف و کاهش پیک بار روشنایی ۱۶۰چراغ سدیم به ال ای دی تعویض و روشن گردیده است.

وی در خاتمه، از همکاری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، فرماندار، سایر مسئولین و همچنین مشترکین خانگی و صنایع و کشاورزی به خاطر همکاری در پیک بار تابستان تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha