افتتاح ساختمان جدید اورژانس اجتماعی زرند

طی مراسمی به مناسبت هفته دولت و سالروز تاسیس اورژانس اجتماعی، با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان، فرماندار زرند، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و سایر مسئولین، ساختمان جدید اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان زرند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان‌؛ علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این مراسم، گفت: اورژانس اجتماعی یکی از برنامه‌ های مداخله در مسائل اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب‌ هاست، که برای حل مشکلات مردم توسط دفتر امور آسیب‌ دیدگان سازمان بهزیستی در حال اجراست.

وی افزود: در حقیقت این برنامه تلفیقی از مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی(مرکز اورژانس اجتماعی)، خط تلفن ۱۲۳، تیم سیار اورژانس می باشد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان اذعان داشت : از جمله ویژگی برنامه اورژانس اجتماعی «به موقع بودن»، «تخصصی بودن» و «در دسترس بودن» خدمات می باشد.

دکتر علیرضا وحیدزاده با اشاره به حساسیت کار اورژانس اجتماعی بیان کرد: اورژانس اجتماعی یکی از مهم‌ ترین سیستم‌ های تخصصی سازمان بهزیستی محسوب می‌ شود که نیازمند توجه ویژه می باشد.

وی تصریح کرد: اورژانس اجتماعی بقیه واحدها را تغذیه می کند، به همین دلیل باید با دید ویژه به آن نگاه کرد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان خاطر نشان کرد: تلاش شده است تا سیستم ورودی این مجموعه، تا حد امکان قوی و تخصصی ایجاد شود و برای تقویت اورژانس اجتماعی در ۶ ماه اخیر ۶۷ نفر نیروی تخصصی برای مداخلات اجتماعی مشغول به کار شدند، که با توجه به ارزیابی های انجام شده، پرسنل اورژانس اجتماعی از نظر علمی جایگاه بالایی در سازمان دارند.

افتتاح ساختمان جدید اورژانس اجتماعی زرند

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند نیز در این مراسم، طی سخنانی اظهار داشت: ساختمان اورژانس اجتماعی این شهرستان، با اعتباری بالغ بر ١٠ میلیارد ریال و با مساحت اعیان ۳۸۰ متر مربع در زمینی بالغ بر ١١٠٠ متر مربع به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی افزود: با توجه به نقش اورژانس اجتماعی در کنترل و کاهش آسیب ها، وجود ساختمانی کامل و مجهز بسیار ضروری بود که امروز این امر محقق شد.

شایان ذکر است؛ مدیر کل بهزیستی استان کرمان با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان زرند و کارشناس مسئول دفتر فوریت های استان با حضور در اورژانس اجتماعی این شهرستان، از کارشناسان اورژانس اجتماعی شهرستان زرند به نمایندگی از همکاران پرتلاش اورژانس اجتماعی سراسر استان با اهدای لوح سپاس،تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha