افتتاح ۱۳ طرح آبرسانی، اشتغالزایی و عمران روستایی در بخش نوق رفسنجان

سرپرست فرمانداری شهرستان رفسنجان از افتتاح ۱۳ طرح در زمینه عمران روستایی، آبرسانی و اشتغالزایی در بخش نوق این شهرستان به مناسبت هفته دولت و با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین رضایی، گفت: در آخرین روز از هفته دولت ۱۳ طرح با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در بخش نوق رفسنجان به بهره برداری رسید و عملیات اجرای یک طرح دیگر هم با اعتبار پیش بینی شده ۳۲ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود آسفالت معابر روستای جعفر آباد با متراژ ۶ هزار متر مربع و زیر سازی و جدول گذاری و با مشارکت بنیاد مسکن و اعتبارات دهیاری با صرف هزینه ۹۵۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری رفسنجان، بیان کرد: طرح آسفالت روستای حسن آباد نیز همراه با زیرسازی و جدول گذاری با متراژ ۹ هزار متر مربع و صرف هزینه ۱۵ میلیارد ریال و نیز روشنایی معابر همین روستا هم با مشارکت اداره برق و صرف هزینه ۴۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رضایی؛ طرح آبرسانی شامل لوله گذاری و اصلاح شبکه آب آشامیدنی روستای حسن آباد را با مشارکت دهیاری و اداره آب و فاضلاب رفسنجان با هزینه ۲۰۰میلیون تومان از دیگر طرح های افتتاحی برشمرد و افزود: نماسازی مسجد صاحب الزمان حسن آباد هم با مشارکت خیرین و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

وی تصریح کرد: طرح زیرسازی و آسفالت معابر مهدی آباد نوق رفسنجان با اعتبارات دهیاری و مشارکت بنیاد مسکن به مبلغ ۵۳ میلیارد ریال به متراژ ۳۴ هزار متر مربع به بهره بردرای رسید، ضمن اینکه طرح روشنایی بلوار ورودی رکن آباد نوق، همراه با درختکاری با مشارکت اداره برق و هزینه ۱۲ میلیارد ریال از طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: همچنین اصلاح هندسی و تسطیح و گسترش فضای تقاطع ورودی رکن آباد با روشنایی محیط و نیز هزینه کرد ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری ها بهره بردرای شد.

رضایی به افتتاح طرح روشنایی بلوار شهدا شهر صفائیه در منطقه نوق همراه با جدول گذاری و روشنایی پارکها با مشارکت اداره برق و هزینه ۱۰ میلیارد ریال اشاره و خاطرنشان کرد: طرح بهسازی روکش آسفالت معابر صفائیه به متراژ ۱۵ هزار متر مربع و هزینه ۲ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری به اضافه طرح اشتغالزایی کارگاه خیاطی کانون خادمیاران رضوی بخش فردوس با مشارکت شهرداری و اشتغالزایی ۶ نفر از جمله این طرح ها بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha