افتتاح طرح های ویژه مددجویان کمیته امداد در شهرستان زرند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: به مناسبت دهه فجر ۲۷۵ طرح اشتغالزایی و ۱۰ واحد مسکونی در شهرستان زرند افتتاح و به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد در مراسم افتتاح نمادین یکی از این طرح‌ های اشتغال در شهرستان زرند که با حضور حسینی نژاد فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد؛ گفت: اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی خانواده‌ های تحت حمایت یکی از اولویت‌ های مهم این نهاد است.

وی افزود: این نهاد با توانمندسازی خانواده‌ های تحت حمایت به دنبال حفظ عزت و کرامت این خانواده‌ ها است، تا بتوانند روی پای خود بایستند و درآمد کسب کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: برای ۲۷۵ طرح اشتغال در شهرستان زرند بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت‌ شده است و با افتتاح این طرح‌ ها زمینه اشتغال ۳۴۵ نفر از مددجویان و اقشار آسیب‌ پذیر جامعه فراهم‌ شده است.

افتتاح طرح های ویژه مددجویان کمیته امداد در زرند

عسکری نژاد اضافه کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر ۱۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان زرند افتتاح و به بهره‌ برداری رسید.

وی در مراسم بهره‌ برداری از این واحدهای مسکونی،گفت: تمام تلاش ما این است که ساخت مسکن مهم‌ترین نیاز محرومان در راستای محرومیت‌ زدایی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی یادآور شد: بنابراین طرح مسکن را به عنوان پیشران فقرزدایی و قطع زنجیره فقر در اولویت کاری خود قرار دادیم و امیدواریم مانند همیشه در این بخش با سرعت و حتی بیش از تعهدات داده‌ شده مسکن برای محرومان و نیازمندان بسازیم.

عسکری نژاد؛ خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی از محل اعتبارات کمیته امداد و با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث و تحویل مددجویان این شهرستان شده‌ اند.

اداره کل کمیته امداد استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha