افتتاح طرح های هادی راهسازی و عمرانی روستایی در کوهبنان

سرپرست فرمانداری کوهبنان از افتتاح طرح هادی راهسازی جاده بیدان این شهرستان و کلنگ‌ زنی طرح های تامین روشنایی، زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت معابر روستایی این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا توکلی, گفت: همزمان با آخرین روز از هفته دولت طرح راهسازی جاده بیدان_ کوهبنان به طول سه کیلومتر جهت دسترسی اهالی منطقه بیدان به راه ارتباطی مناسب و آسفالت به بهره برداری رسید.

وی افزود: کلنگ‌ زنی طرح تامین روشنایی ورودی روستای گیتری و بهره برداری از طرح های زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت معابر روستای عباس آباد از جمله طرح‌ های آخرین روز از هفته دولت بو.

سرپرست فرمانداری کوهبنان تصریح کرد: اتمام عملیات سرریزهای سنگ و سیمان بندهای خاکی بالا دست فیدکوئیه از دیگر طرح‌ های افتتاح شده در این هفته بود، که کمک شایانی به ذخیره آب‌ های سطحی، افزایش آب قنوات و چشمه‌ های منطقه خواهد گذاشت.

توکلی بیان کرد: یکی از درخواست های مردم منطقه بیدان این شهرستان، که متشکل از چندین روستا و آبادی کوچک و بزرگ است، داشتن جاده مناسب و آسفالت بود که این مهم به همت دولتمردان در هفته دولت اجرایی شد و فاز اول این جاده به طول سه کیلومتر به بهره برداری رسید.

وی افزود: منطقه بیدان خواجه که از قدمت بالایی برخوردار است دارای خانه‌های سنتی قدیمی است، لذا به منظور رفاه حال اهالی و مسافران آسفالت معابر این روستا در دستور کار قرار گرفت و امروز طرح هادی این روستا به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha