افتتاح طرح های برق رسانی و عمرانی در مناطق شهری و روستایی بردسیر

سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر از آئین افتتاح همزمان طرح های مدیریت برق و طرح های عمران روستایی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حمزه وفایی، گفت: به مناسبت هفته دولت آئین افتتاح همزمان طرح های توسعه و اصلاح روشنایی معابر و تامین برق متقاضیان جدید با احداث ۳۲ کیلومتر شبکه توزیع برق و نصب ۱۲ دستگاه پست توزیع با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال در مناطق شهری و روستایی شهرستان بردسیر افتتاح شد.

وی افزود: همچنین بصورت نمادین طرح رفع افت ولتاز و روشنایی معابر بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی بخش لاله زار این شهرستان نیز افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری بردسیر تصریح کرد: از جمله طرح های عمرانی هفته دولت در بخش لاله زار، می توان به طرح ۲۷ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت معابر روستاهای قلعه عسکر، باغابر، جغدری، جعفرآباد، ده نذری و جوجنگ با مشارکت بنیاد مسکن و اعتباری بالغ بر۷ میلیارد تومان، نام برد.

وفایی اذعان داشت: همچنین انجام ۴۰۰متر مربع سنگ فرش معابر روستای خرمنده با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از جمله دیگر طرح های افتتاح شده در بخش روستایی این شهرستان بود.

وی در ادامه از مجتمع گردشگری و تالار و رستوران درحال احداث شهید سلیمانی روستای باغابر با زیر بنای ۱۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر۱۵ میلیارد تومان نیز بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha