تقدیر مدیرکل دفتر تعاونی های تولیدی وزارت از خراسان جنوبی

مدیر کل دفتر تعاونی های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای برنامه های بخش تعاونی های تولیدی و دانش بنیان خراسان جنوبی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سال جاری 2 شرکت تعاونی دانش بنیان با همت پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان با موضوع مشاوره در مدیریت کسب وکار، آموزش های برنامه نویسی، مارکتینگ و ایجاد سایت ودرگاه با عنوان پیشران کالا برای مشاغل خانگی، ساخت پهباد وکوادکوپتر تشکیل و یک شرکت تعاونی با موضوع فعالیت انیمیشن( ساخت، صدا گذاری و تدوین) در حال تشکیل است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه مشترک معاونت تعاون وزارت متبوع و بنیاد علوی کشور با موضوع محرومیت زدایی در روستاهای هدف ، با پیگیری های بعمل آمده اولین شرکت تعاونی در سطح کشور در قالب تفاهم نامه مذکور در استان خراسان جنوبی در شرف تاسیس می باشد .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی کسب این دستاورد و سایر موفقیت های اداره کل در سطح ملی و استانی را ماحصل تلاش، تعهد، پیگیری و تخصص همکاران حوزه تعاون در سطح استان دانست و خواستار حفظ و ارتقاء این جایگاه با همت و تلاش مضاعف شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha