بازدید میدانی وزیر کشور از پروژه های عمرانی زنجان

احمد وحیدی وزیر کشور در سفر یک روزه به زنجان از پروژه های عمرانی زنجان بازدید و در جریان امور مشکلات پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، وزیر کشور در ابتدای سفر یک روزه به زنجان بازدید میدانی از منطقه اقتصادی این منطقه انجام داد.

وجود حریم ۱۵۰۰ متری مانعی برای ساخت و ساز پروژه منطقه اقتصادی زنجان

سید محمد شعاعی معاون عمرانی استاندار زنجان با ارائه گزارشی از این منطقه با بیان اینکه این منطقه
دارای پتانسیل‌های خوبی است که از کمربندی آغاز به کار کرده است و به کریدور شمالی و جنوبی نزدیک است اظهار کرد: دسترسی به راه آهن به راحتی انجام میشود اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که یک آمادگاه نظامی وجود دارد که بحث حریم در این پروژه در حال رایزنی است.

وی با اشاره به وجود ۱۵۰۰ حریم که دارای مسئله است افزود: اعلام شده است که در این محدوده هیچگونه ساخت و سازی انجام نشود که این مانعی برای پروژه است .

معبر پادگان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد

سرهنگ جلال صالحی، فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان در جریان بازدید میدانی وزیر کشور از معبر پادگان گفت: در مجموع هفت هکتار از اراضی پادگان ارتش در اختیار بازگشایی این معبر قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از محدودیت‌های ما جابه‌جایی میدان تیر و زاغه مهمات است، به مرور طبق زمان‌بندی جابه جا خواهد شد و جزو اولویت‌ها است.

در ادامه محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز با بیان اینکه بازگشایی این معبر بخش قابل توجهی از مساله ترافیک این محور را رفع خواهد کرد، اظهارکرد: این پروژه هم اکنون مشکل خاصی ندارد و به زودی در هفته دفاع مقدس به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت: بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، بازدید از بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی (معبرپادگان شهر زنجان)، بازدید از آسفالت ریزی معابر شهری، بازدید میدانی از طرح نانینو( نانوایی سطح شهر زنجان)، بازدید از پروژه های مسکن نهضت ملی قطعات m6،m2،جشن اشتغال شرکت ایران ترانسفو، دیدار با خانواده معظم شهدا و جلسه شورای تامین از برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان زنجان است.
:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha