بیش از ۱۴ هزار زائر کرمانی از طریق اتوبوس به مرزها منتقل شدند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل عمومی استان کرمان، از اعزام بیش از ۱۴ هزار نفر زائرین عتبات عالیات در این استان، با بیش از ۴۵۰ اتوبوس به مرزها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان عراقی زاده، گفت: این اداره کل در اعزام زائران به مرزهای ششگانه کشور عراق خدمات می دهد و انتظار می رود امسال حدود ۳۵ هزار نفر زائر از استان کرمان در قالب سفر زیارتی اربعین حسینی به عراق مسافرت کنند.

وی افزود: عمده این زائرین به شلمچه اعزام می‌ شوند و همچنین بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر به مرز مهران اعزام شده اند و این انتقال همچنان ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل عمومی استان کرمان، بیان کرد: قیمت بلیت اتوبوس وی. آی. پی. ۸۷۵ هزار تومان و اتوبوس های ۴۴ نفره معمولی ۵۹۷ هزار تومان تعیین شده است و این نرخ از شب گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

عراقی زاده از مردم درخواست کرد: از طریق سامانه‌ های اینترنتی و یا با مراجعه حضوری به پایانه مسافربری کرمان، نسبت به تهیه بلیت بصورت قانونی، اقدام کنند، تا دچار بازار سیاه و مشکلاتی از این قبیل نشوند.

وی تصریح کرد: امسال فروش بلیت برای سفرهای اربعین حسینی به عنوان نخستین تجربه استان کرمان به صورت رفت و برگشت صادر شد و به فروش رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه اکنون مشکلات حوزه حمل و نقل رفع شده است، خاطرنشان کرد: از روز یکشنبه هفته جاری هیچ مشکلی در ارسال خودرو به مرزهای کشور عراق نداشته ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha