اعزام تیم های راهداری استان کرمان به مرز شلمچه و مهران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از اعزام ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به همراه ۵۰ نیرو به مرزهای شلمچه و مهران در راستای تسهیل روند حمل و نقل زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان عراقی زاده، گفت: ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین به همراه تعداد ۵۰ نفر از نیروهای شاغل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شمال استان کرمان از جمله معاونان، روسای ادارات و کارشناسان اداره کل و شهرستان‌ های تابعه به منظور بازگشت سریع‌ تر زائرین اربعین حسینی به مرزهای شلمچه و مهران اعزام شده اند.

وی در ادامه، افرود: هدف از این اقدام خدمت رسانی در زمینه مدیریت در تسریع بازگشت زائران اربعین حسینی بوسیله ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده‌ ای از پایانه‌ های مرزی شلمچه و مهران به مقاصد شهرستان‌ های استان کرمان می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از تعداد ۲۰ دستگاه ماشین آلات مذکور ۱۰ دستگاه هایلوکس و ۱۰ دستگاه کامیون در قالب ۲۰ تیم در مرز شلمچه به صورت لجستیک و یک تیم به شکل زائریاب در مرز مستقر شده اند.

عراقی زاده بیان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان کرمان، همیشه در بحران ها نظیر سیل و حوادث حمل و نقلی به عنوان بازوی توانمند مدیریت بحران نقش آفرینی کرده است.

وی ابراز داشت: تمامی تلاش راهداران اعزامی در تیم های خدمات رسان، تامین ناوگان مسافربری مورد نیاز جهت بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر در کمترین زمان ممکن است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان کرمان، افزود: از ابتدای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۱، حدود ۶۶۰ سفر بوسیله ناوگان اتوبوسی از پایانه های مسافربری استان به مقصد گذرگاه های مرزی شلمچه، چذابه و مهران انجام شده، که حدود ۹۰ درصد این سفرها به مرز شلمچه بوده است.

عراقی زاده اظهار کرد: از ۶۶۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی که در ایام اربعین به مرزهای عراق اعزام شدند، تعداد ۱۳۰ دستگاه با حدود ۴ هزار و ۱۰۰ مسافر به استان کرمان برگشت داده شده اند.

معاون اداره حمل و نقل و راهداری جنوب استان کرمان نیز، گفت: ده تیم راهداری جنوب کرمان در قالب دستگاه‌ های سبک و نیمه سنگین به مرز مهران اعزام شد.

مجتبی رئیسی افزود: تیم‌ های اعزامی با نظر مسئولان ستاد اربعین سازمان در مرز مهران سامان دهی و خدمات مورد نظر ستاد را انجام خواهند داد، که شامل هفده نفر می‌ شوند.

وی گفت: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در راستای سیاست‌ های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای، تمام تلاش خود را برای سامان دهی بهتر به روند حمل و نقل زائران اربعین حسینی به کار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha