افزایش ۳۰۰ درصدی حمل و نقل زائران اربعین حسینی در استان کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای کرمان از اعزام ۳۰ هزار زائر اربعین در قالب هزار سفر اتوبوسی از استان کرمان به مرزهای شلمچه و مهران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان عراقی زاده، گفت: تعداد زائران اربعین که از استان کرمان بوسیله ناوگان اتوبوسی از ابتدای شهریورماه تا روز اربعین به مرزها مراجعه کردند، حدود ۳۰ هزار زائر است، که این آمار در مقایسه با سال‌ های قبل از کرونا رشد حداقل ۳۰۰ درصدی داشته است.

وی افزود: برای اعزام این تعداد زائر به مرزهای شلمچه و مهران حدود هزار سفر از مبداء پایانه مسافربری آدینه کریمان شهر کرمان و پایانه های مسافربری شهرستان‌ های حوزه شمال استان به مقصد مرزهای شلمچه و مهران انجام شده است و در این راستا بیش از ۱۷ هزار زائر در ۵۴۵ سفر اتوبوسی از مبداء مرزهای شلمچه و مهران به استان کرمان بازگشته اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، تصریح کرد: در پایانه های مرزی شلمچه و مهران جهت خدمت رسانی مناسب به زائران اربعین در مرزها، تسهیل در روند جابجایی و ساماندهی ناوگان مسافربری، بویژه مدیریت بازگشت زائران پیاده روی اربعین حسینی، ۲۰ دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و ۵۰ نفر از روسای ادارات و کارشناسان این اداره کل در مرزهای شلمچه و مهران مستقر شدند.

عراقی زاده، با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان این اداره در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائربن، خاطرنشان کرد: حضور راهداران اعزامی از استان کرمان تا پایان طرح جابجایی اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و مهران ادامه خواهد داشت و همانند گذشته هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهادی در زمینه عملکرد شرکت‌های مسافربری ورانندگان اتوبوس از طریق سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ قابل طرح و رسیدگی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha