اعزام ۳۹۲ هزار نفر زائر از استان کرمان به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان کرمان با بیان اینکه از یکم تا ۱۲ شهریور ماه ۳۹۲ هزار نفر جابه‌ جایی مسافر به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه داشتیم، که از این تعداد ۲۷ هزار و ۲۴۴ نفر از کرمان به خوزستان سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان عراقی‌ زاده گفت: از یکم تا ۱۲ شهریور ماه ۳۹۲ هزار نفر جابه‌ جایی مسافر به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه داشتیم، که از این تعداد ۲۷ هزار و ۲۴۴ نفر از کرمان به خوزستان سفر کردند.

وی افزود: مابقی زائران از کرمان به سمت زاهدان و مرزهای شرقی کشور ۷ هزار و ۲۳۰ نفر، کرمان به سمت استان فارس یک هزار و ۴۳۰ نفر و کرمان به سمت مهران بیش از هزار نفر زائر جابه‌جا شدند.

اعزام ۳۹۲ هزار نفر زائر از استان کرمان به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با تشکر از همکاری کمیته‌ های قرارگاه اربعین برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی با کمیته حمل و نقل، اظهار کرد: تعداد زیادی زائر پاکستانی از مرز ریمدان وارد کشور شدند؛ که کار ما را بسیار سخت‌ تر کرد.

عراقی زاده با اشاره به اینکه از این تعداد زائر ۵ هزار و ۷۷۰ زائر پاکستانی و سایر اتباع بودند، تصریح کرد: با هر وسیله نقلیه‌ ای که در اختیار داشتیم، مسافران و زائران پاکستانی را از موکب ماهان به سمت مرزهای مهران و شلمچه اعزام کردیم.

وی با اشاره به اینکه برای برگشت زائران برنامه‌ ریزی شده است و ۱۵ نفر از همکاران اداره کل راهداری استان در مرزها مستقر هستند، خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه همکاری خوبی با ما داشتند و همین تعداد اتوبوسی که داشتند را برای انتقال زائران در اختیار ما گذاشتند./ اداره کل راهداری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha