زائران اربعین هرچه سریع تر جهت بازگشت خود اقدام کنند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان درخصوص تمهیدات و پیش بینی های لازم برای بازگشت زائرین اربعین حسینی گفت: با توجه به ازدحام و شلوغی حین بازگشت زائران، افراد کم توان، بیمار و سالخورده برای تردد آسان سعی کنند؛ برای برگشت خود زودتر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان عراقی گفت: با توجه به این که اوج بازگشت زائرین از ۱۳ الی ۱۸ شهریور ماه است؛ لذا زائرین باید سفرهای خود را برنامه ریزی و مدیریت کنند و از طریق همان مرزی که از کشور خارج شدند؛ از همان مرز هم به میهن بازگردند.

وی تصریح کرد: با توجه به ازدحام و شلوغی حین بازگشت زائران، افراد کم توان، بیمار و سالخورده برای تردد آسان سعی کنند؛ برای برگشت خود زودتر اقدام کنند.

زائران اربعین سعی کنند جهت بازگشت خود زودتر اقدام کنند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان خاطرنشان کرد: زائران سعی کنند در سفرهای بازگشت خود از اطلاعات سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ برای برنامه ریزی سفرهای جاده ای استفاده کنند.

عراقی زاده با اشاره به این مهم که همچنان پیشنهاد ما برای زائرین استفاده از شماره تلفن و اپ ۱۴۱ برای ارسال، پیشنهادات و یا انتقادات شان است؛ افزود: علاوه بر این شماره سامانه های ۲۰۰۰۱۴۱ و ۱۰۰۰۱۴۱ برای ارسال نظرات مسافران و زائران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha