نیاز مبرم ورودی راه های روستایی ریگان به آسفالت مناسب

فرماندار شهرستان ریگان در دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تاکید کرد: ورودی راه های روستایی شهرستان ریگان نیاز مبرم به آسفالت مناسب دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار در دیدار با احسان عراقی زاده، بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با تلاش راهداری استان ۳ راه روستایی در ریگان در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد

وی در ادامه افزود: با توجه به پراکندگی شهرستان دستگاه های راهداری شهرستان مستهلک می باشند که نیازمند تقویت ناوگان می باشد و بسیاری از راه های روستایی شهرستان نیازمند روکش آسفالت می باشند.

فرماندار ریگان خواستار روشنایی ورودی راه های روستایی منتهی به جاده اصلی شد و عنوان کرد: با توجه به دو بانده بودن ورودی شهر ریگان این جاده نیازمند روشنایی می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نیز در این دیدار، قول مساعد جهت رفع مشکلات شهرستان اتخاذ نمود و ابراز داشت: آسفالت ورودی راه های روستایی شهرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت

وی در مورد مشکل روشنایی راه های ریگان نیز افزود: روشنایی ۵کیلومتر از محور ریگان نرماشیر و خط کشی راه های روستایی انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha