تقدیر ستاد اربعین از کادر درمان بیمارستان صحرایی نجف کربلا

رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین با حضور در بیمارستان صحرایی ابومهدی المهندس در مسیر نجف به کربلا با تقدیم هدایایی از کادر درمان این بیمارستان تجلیل کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)، حجت‌الاسلام حمید احمدی در این‌ دیدار با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی در این پیاده‌روی باشکوه از زحمات کادر درمان تشکر و قدردانی کرد. هدایایی از طرف مردم ایران به رییس این بیمارستان اعطا شد و رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین، پرچم مزین به شعار اربعین امسال را به رییس این بیمارستان تقدیم کرد.
رییس بیمارستان ابومهدی المهندس که یک پزشک جوان عراقی بود نیز از حضور مسئولان ایرانی در این مرکز درمانی تشکر کرد و افزود: ایرانی‌ها در ایام اربعین، کمک بسیار زیادی در این بیمارستان به ما کرده‌اند و از هفته گذشته ۱۲۰ پزشک ایرانی در کنار ما حضور دارند تا به زوار و بیماران خدمات درمانی بدهند.
حضور در موکب عراقی «اللواء السادس کتائب جند الامام» در مسیر حله به کربلا و تقدیر و تقدیم هدایایی از سوی جمهوری اسلامی ایران، بخش دیگری از برنامه های شب گذشته کمیته فرهنگی ستاد اربعین بود.

تقدیر ستاد اربعین از کادر درمان بیمارستان صحرایی نجف کربلا


رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین در این مراسم ضمن ابلاغ سلام مقام‌ معظم رهبری، از زحمات موکبداران عراقی قدردانی کرد و گفت: عراقی‌ها همیشه به مهمان‌نوازی شهره بوده‌اند و این خصوصیت در ایام اربعین حسینی به اوج خود می‌رسد.
مسئول این موکب عراقی هم حضور زوار ایرانی در عراق را حضور در کشور خودشان دانست و با اشاره به کمک ایرانی‌ها در شکست و نابودی داعش در عراق گفت: خون ایرانی‌ها و عراقی‌ها، نه از زمان شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، بلکه از خیلی وقت قبل‌تر و در جریان مقابله با داعش در هم آمیخته است.
در این مراسم ضمن اهدای هدایا، پرچم مزین به شعار «انا من حسین» که شعار اربعین امسال است به برپاکنندگان این موکب عراقی تقدیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha