امکان مشاهده، پرداخت و ثبت اعتراض مالیات خانه‌ های خالی و لوکس به صورت آنلاین

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان، از فراهم شدن امکان مشاهده، پرداخت و ثبت اعتراض مالیات خانه‌های خالی و لوکس به صورت آنلاین از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حمید زینل پور, گفت: از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور، امکان مشاهده، پرداخت و ثبت اعتراض مالیات خانه‌های خالی و لوکس به صورت آنلاین فراهم شده است.

وی در ادامه, افزود: سامانه مالیات بر خانه‌های لوکس و گران‏قیمت، بر اساس الزامات آئین نامه بند(خ) تبصره(۶) قانون بودجه ۱۴۰۰ و بر مبنای ماده(۶۴) قانون مالیات ‏های مستقیم و همچنین سامانه مالیات بر خانه‌ های خالی و نیز با هدف ارزش‏گذاری و محاسبه مالیات واحدهای مسکونی خالی موضوع ماده(۵۴) مکرر این قانون، طراحی و توسعه یافته است.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان؛ تصریح کرد: مودیان مالیاتی می توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی سازمان https://my.tax.gov.ir به این سایت دسترسی داشته و درخواست خود را ثبت نمایند.

زینل پور، خاطر نشان کرد:، این سامانه، دارای قابلیت‏ هایی همچون نمایش املاک مشمول مؤدی به تفکیک ملک و مالیات متعلقه، امکان چاپ قبض و پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی و واریز مستقیم مالیات به شماره حساب اداره کل ذیربط بوده و همچنین امکان ثبت اعتراض آنلاین برای مؤدی مالیاتی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha