راهیان مکتب حاج قاسم راه اندازی می شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه راهیان مکتب حاج قاسم سلیمانی حتما باید راه اندازی شود، گفت: باید ترویج مکتب شهید سلیمانی در تمامی مقاطع تحصیلی و اقشار جامعه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد علی نظری صبح امروز ۶ مهرماه در نشست ستاد ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که در استانداری کرمان برگزار شد، گفت: زمانی که شهید حاج قاسم سلیمانی در قید حیات بودند، تمامی معادلات دشمن را بر هم می‌ریختند و هرچه هزینه می‌کردند این شهید با یک حرکت و تدبیر منشا گرفته از مکتب امامین انقلاب این معادلات را بر هم می‌ ریخت.

وی بیان کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت وی، از توطئه‌ های دشمن مثل زمان حیات ایشان، دفاع می‌ کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ با اشاره به اینکه اکنون جریان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از حضور فیزیکی ایشان در حال تاثیرگذاری بیشتر است، افزود: این چند روز هر بار فراخوان علیه نمادهای حاج قاسم در کرمان وجود داشت، اما حضور مردم در اجتماع اخیر نشان داد که حاج قاسم در قلوب مردم است، که این موضوع نشان‌ دهنده نفوذ این شهید بزرگوار در دل همه آزادگان جهان است.

سردار نظری با اشاره به اهمیت راه افتادن راویان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در بحث مکتب حاج قاسم باید هر روز درگیر باشیم؛ در طول سال موضوع مکتب حاج قاسم سلیمانی اگر جاری باشد مطمئن باشید که دشمن نمی‌ تواند در جوانان تاثیر بگذارد.

وی تصریح کرد: با تمام قدرت بحث سومین سالگرد را خیلی بهتر از قبل انجام می ‌دهیم و به سمت مردمی کردن انجام این مراسم خواهیم رفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم گفت: سردار سلیمانی در زمان حیاتش تمام معادلات دشمن را بهم ریخت و اجازه توطئه نمی‌ داد و الان دشمن نمادهای حاج قاسم سلیمانی را و کرمان را هدف قرار داده است.

سردار نظری با بیان اینکه جریان مکتب شهید سلیمانی باید روزانه باشد، خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم بچه‌ های ما که دلداده شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، مورد توطئه دشمن قرار گیرند.

وی تاکید کرد: راهیان مکتب حاج قاسم حتما باید راه اندازی شود و باید دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار در این زمینه ورود کنند و ترویج مکتب شهید سلیمانی در تمام مقاطع تحصیلی و اقشار جامعه مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha