کسب رتبه برتر کشوری توسط پست استان کرمان

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش دو روزه مدیران پستی سراسر کشور، از کسب رتبه برتر پست این استان بین استان‌ های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود لیایی در همایش دو روزه مدیران شبکه پستی سراسر کشور که در کرمان برگزار شد، گفت: بعد از سه سال محدودیت‌ های کرونایی در آستانه هفته پست، این همایش به منظور تجدید میثاق مدیران ارشد شرکت ملی پست با سردار دل‌ ها شهید حاج قاسم سلیمانی و به دلیل کسب رتبه برتر پست کرمان بین استان‌ های کشور در کرمان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: باتوجه به رتبه نخست استان کرمان در بین شبکه پستی کشور، امروز در اینجا حضور پیدا کردیم تا از نزدیک وضعیت پست این استان را رصد کنیم.

مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی افزود: طی این همایش به ماموریت‌ های جدیدی که برای شرکت ملی پست از سوی مقام عالی وزارت تعریف شده و آن هم تحول دیجیتال و هوشمندسازی پست است، پرداخته می‌ شود.

لیالی تصریح کرد: تبیین سیاست‌ ها و برنامه‌ های شبکه پستی در مسیر هوشمند سازی خدمات پستی و همچنین ارتقای سهم پست در اقتصاد کرمان از دیگر اهداف این همایش دو روزه است.

وی، خاطر نشان کرد کرد: در این همایش همچنین برنامه راهبردی سال‌های آینده شبکه پستی به کارمندان پست در سراسر کشور ارائه می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha