پیکر شهید مدافع امنیت، بر دستان مردم دیار کریمان تشییع شد

پیکر شهید حمیدرضا هاشمی نژاد از شهدای حادثه تروریستی زاهدان و معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان دقایقی قبل وارد فرودگاه کرمان شد و به زادگاهش بازگشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ پیکر شهید حمیدرضا هاشمی نژاد، ظهر امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه از مبدا زاهدان در فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان مورد استقبال استاندار کرمان و جمعی از معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و مردم شهید پرور استان کرمان قرار گرفت و هم اکنون پیکر شهید در میان حضور باشکوه و حماسی مردم و مسئولان استان در حال تشییع است.

مراسم وداع با این شهید ساعت ۱۸ امروز بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد قائم(عج) واقع در خیابان شهید مطهری، چهار راه قائم(عج) با حضور اقشار مردم برگزار خواهد شد.

پیش از آن نیز پیکر شهید به بیت الزهرای کرمان برده می‌ شود.

مراسم تشییع این شهید از ساعت ۸ و ۳۰ فردا در حسینیه ثارالله استان کرمان شروع و این شهید بر دستان مردم شهید پرور کرمان تا چهارراه کاظمی تشییع می شود و سپس در گلزار شهدای کرمان در جوار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر یارانشهیدش به خاک سپرده می شود.

شایان ذکر است؛ شهید حمیدرضا هاشمی نژاد از نیروهای تیپ ۳۸ زرهی کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان بود، که توانسته بود با حضور تاثیرگذار و مخلصانه خود در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان آرامش خاصی را در در این استان ایجاد کند؛ اما در نهایت عصر روز جمعه مورد حمله تروریستی دشمنان کوردل قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: شهید سید حمیدرضا هاشمی در زمان حیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بعد از آن یکی از فعالین بیت الزهرا بودند که مراسم وداع با این شهید عزیز امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ در بیت الزهرا برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین این سردار شهید عضو هیئت بیت الحرام کرمان بودند، به همین جهت مراسم وداع با این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha