معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین: جنگ امروز، جنگ ترکیبی و نابرابر است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: امروز جنگ ما جنگ ترکیبی است؛ دختران و پسران من باید فضای مجازی را فتح کنند و از شما می خواهیم این جنگ نابرابر را فتح کنید و برای این حوزه تلاش کنید، تا پیروز شویم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار حسین معروفی در جمع تشییع کنندگان "سردار شهید سید حمید رضا هاشمی" با تأکید بر اینکه وی از تربیت شدگان مکتب ولایت و آرزویش شهادت بود، گفت: مردم کرمان، فرزندانی بصیر تربیتب کرده اند، در محضر شهید حاضر شدند و این اوج طریق حق و ولایت و بصیرت هستند.


وی افزود: برای ما در فراق این بندگان شایسته خدا، سخن گفتن سخت است؛ سردار پاکپور که در این مراسم، حضور دارند؛ هم پدر است هم برادر و هم دوست شهید، ایشان چه می کشند و بسیار سخت است. این انسان ها ایستادند تا حقیقت دین را به همه معرفی کنند و الگوی جامعه اسلامی را به نمایش بگذارند و این شجاعت را از فرمانده عزیزش حاج قاسم آموخت.


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، با تأکید بر اینکه شهید موسوی تلاش های زیادی برای وحدت مسلمانان تلاش زیادی کرد، ابرازداشت: ایشان وحدت شیعه و سنی را با تلاش های خاموش و آشکار انجام داد، این شهید حسن ظن به پروردگار داشت و باور داشت باید خدا را یاری کرد تا به او نصرت بدهد و عاشق بی بی دو عالم فاطمه زهرا سلام الله علیها بود؛ شهید هاشمی در هیچ بحرانی احساس تردید نکرد و بصیرت از ایمان و دین است و ایمان او سبب شد تا این بصیرت در او نهادینه شود.


سردار معروفی در ادامه سخنانش تصریح کرد: شهید هاشمی سال ها مجاهدت خاموش داشت و جایی فریاد نمی زد؛ اما همه می دانستند چگونه رسالت خود را اجرا می کرد، ایشان رسالت محور بود و مکان و زمان و لباس در برقراری امنیت نمی شناخت از حقیقت دین، تمامیت ارضی دفاع می کرد و رشد معنوی وی فوق العاده بود.


وی تصریح کرد: شهید موسوی بر اساس فرامین امام جزء تقریبی ترین فرماندهان سپاه و انقلاب بود که هدف اصلی دشمن انشقاق بین شیعه و سنی بود.


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین؛ با بیان اینکه سپاه و فرزندانش با هوشمندی و اعتقاد، عمل می کنند و مرکز ثقل ما وحدت است، عنوان کرد: شهید هاشمی بسیار باهوش، زیرک، هوشمند بود و تولید قدرت فکر داشت و کاملا حوزه های راهبردی را می شناخت و یک جوان که اینگونه رشد کند، هنر انقلاب ماست؛ شهید هاشمی فی البداهه فکر می کردد و برقراری ارتباط با مردم داشت و خودش سپر بلای مردم شیعه و سنی بود.


سردار معروفی، بیان کرد: سلطنت طلبان، منافقین و پیاده شدگان جریان انقلاب بدانند امنیت خط قرمز نظام است و نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را سد بلا و پناه ملت ایران می کنند و امنیت را مدیون سپاه پاسداران و نیروی زمینی انقلاب هستیم.


وی خاطر نشان کرد: عملیات ترکیبی مجازی با تصرف قله ها، شجاعت و ذهن های امروز است و کسی که شجاعتش گرفته شود، قدرت عمل ندارد و امروز جنگ ما جنگ ترکیبی است؛ دختران و پسران من باید فضای مجازی را فتح کنند. از شما می خواهیم این جنگ نابرابر را فتح کنید و باید پیروز شویم و باید برای این حوزه تلاش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha