برقراری ۲۶ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ پلیس کرمان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۲۶ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ پلیس این استان صورت گرفته است و این سامانه به صورت زنده و شبانه‌ روزی آماده دریافت اطلاعات و رسیدگی به گزارشات مردمی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، سرهنگ احمد شمس‌ الدین‌ نژاد، با بیان اینکه یکی از جلوه‌ های پلیس مردم‌ محور در حوزه جلب مشارکت های مردمی، پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان از طریق پل ارتباطی ۱۹۷ است، گفت: طی ۶ ماهه نخست سالجاری قریب به ۲۶ هزار تماس با این سامانه برقرار شده است.

وی افزود: از این تعداد تماس، حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ پیام قابل بهره‌ برداری بوده و پیام‌ های مربوطه به رده‌ های رسیدگی کننده در سراسر استان کرمان منعکس شده و از آن طریق رسیدگی‌ های لازم صورت گرفته است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: در همین رابطه نتایج رسیدگی‌ های انجام شده نیز به مخاطبان اطلاع‌ رسانی شده و یا اینکه مخاطبان در همان بدو تماس شان با ۱۹۷ راهنمایی و پاسخگوهای لازم را دریافت کرده‌ اند.

سرهنگ شمس الدین نژاد، تصریح کرد: طی این مدت در دفتر نظارت همگانی تعداد ۱۳ جلسه ارتباط مستقیم در مرکز استان با حضور فرمانده انتظامی کرمان به همراه روسای پلیس‌ های تخصصی برگزار و ۱۲۰ جلسه نیز در سطح شهرستان‌ های تابعه برگزار و طی این جلسات به صورت چهره به چهره به مشکلات و درخواست‌ های بیش‌ از ۲ هزار نفر از شهروندان رسیدگی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha