۲۰ مددجوی جرائم غیر عمد در کرمان به آغوش خانواده بازگشتند

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان از فراهم شدن زمینه آزادی ۲۰ مددجوی جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغ ۱۶ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال از زندان‌ های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید حجت الله موسوی قوام، گفت: این ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغ ۱۶ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال از زندان‌ های استان کرمان آزاد می‌ شوند.

وی افزود: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۵۲۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال است، که مبلغ ۲۸۸ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال از شکات گذشت و تخفیف رضایتمندانه اخذ شده همچنین مبلغ ۲۱۶ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال نقدینگی این تعداد از مددجویان است، که بصورت پذیرش اعسار و توان پرداخت مددجویان است.

مدیر عامل ستاد دیه استان با اشاره به اینکه هدف ستاد دیه استان آزادی محکومین جرائم غیر عمدی است، که از سال گذشته در زندان تحمل حبس می‌کنند، افزود: پرونده این محکومین در ستاد دیه استان مطرح و طی برگزاری جلسات متعدد با شکات آنان سعی می‌ شود، ضمن توافق و گذشت رضایتمندانه زمینه آزادی این مددجویان هر چه سریعتر فراهم شود.

موسوی قوام خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۳۴ مددجوی غیر عمد در زندان‌ های استان تحمل حبس می‌ کنند که برای آزادی آنان بیش از ۱۵ میلیارد تومان نیاز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha