تقدیم بیش از ۶۱۰ شهید نیروی انتظامی در راستای امنیت مردم

فرمانده انتظامی استان کرمان؛ در سخنان پیش از نماز جمعه کرمان، گفت: پلیس جان خود را برای امنیت و آرامش مردم می دهد و از این رو است؛ که فراجا تاکنون افزون بر ۶۱۰ شهید برای آرامش و امنیت مردم تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان، با اشاره به حضور مستمر پلیس به منظور تامین امنیت مردم در مناسبت های مختلف از جمله اربعین حسینی، تعطیلات نوروزی و سایر موارد، گفت: امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد هیچ فردی تحت هر عنوانی مانع آرامش مردم و موجب اخلال در نظم و امنیت شود و از این رو با هرگونه جرم و تخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با طرح این سوال خطاب به مردم، که تاکنون در کدام فعالیت‌ های خود در جامعه بدون حضور پلیس و در بستر آرام توانستید فعالیت خود را انجام دهید؟ افزود: در حوادث و بلایایی طبیعی در سیل و زلزله پلیس اولین نفری است که در کنار همکاران امداد و نجات حضور پیدا می‌ کند و تمام تجهیزات خود را بسیج می‌ کند، همچنین در دوران شیوع کرونا شاهد این حضور مقتدرانه پلیس در کنار مردم بودیم، پس نقش پلیس را در زندگی خودمان بدانیم.

تقدیم ۶۱۰ شهید نیروی انتظامی در راستای امنیت کشور


مقام ارشد انتظامی استان کرمان، مردم را شایسته خدمت دانست و افزود: پلیس جان خود را برای امنیت و آرامش مردم می دهد و از این رو است؛ که فراجا تاکنون افزون بر ۶۱۰ شهید برای آرامش و امنیت مردم تقدیم نظام و انقلاب کرده است.


سردار ناظری؛ از مردم قدرشناس استان کرمان و کشور در حمایت از پلیس تقدیر و تشکر و اظهار کرد: در حوادث اخیر مردم جانانه از پلیس حمایت و قدردانی کردند.

وی؛ حضور فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه‌ افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) را برگ افتخاری برای فراجا دانست و گفت: این حضور موجب ارتقا روحیه برای نیروهای جان برکف فراجا شده است.

برقراری بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تماس با مرکز ۱۱۰


فرمانده انتظامی استان کرمان؛ در ادامه سخناننش، به بخشی از عملکرد فراجا در استان کرمان، در بازه زمانی مهرماه ۱۴۰۰ تا مهرماه ۱۴۰۱ اشاره و بیان کرد: در این بازه زمانی افزون بر یک میلیون ۹۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار و افزون بر ۲ میلیون خدمت ترافیکی به مردم ارائه شده است.


سردار ناظری یادآور شد: از مهر پارسال تاکنون ۶۴۰ هزار خدمت در حوزه پلیس اماکن و امنیت عمومی، ۶۸۰ هزار خدمت در حوزه وظیفه عمومی و ۲۴ هزار خدمت در حوزه گذرنامه، ۲ میلیون خدمت در حوادث ترافیکی، ۱۴ هزار خدمت مشاوره ای، به مردم استان کرمان ارائه شده است.


وی گفت: در پرتوی همکاری مشترک بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی, ابرپروژه ارتباط الکترونیک بین این دو نهاد شکل گرفته و تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار پرونده به صورت الکترونیک به مراجع قضایی ارسال شده و افزون بر۸۰ درصد پرونده های تشکیل شده است‌.

کشف بیش از ۱۰۳ تن مواد مخدر و ۴۹۰ میلیارد کالای قاچاق


فرمانده انتظامی کرمان ادامه داد: کشف بیش از ۱۰۳ تن انواع مواد مخدر و ۴۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، از جمله اقدامات ارزنده این نهاد در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا می باشد

سردار ناظری افزود: دشمنان به دنبال بهانه اندو با اصل نظام اسلامی مشکل دارد و به دنبال براندازی این انقلاب و تضعیف امنیت ملی هستند، اما فراجا تاپای جان گوش به فرمان رهبر پای این نظام خواهد ایستاد و از دستاوردهای این نظام و انقلاب محافظت خواهد کرد.

وی در خاتمه، به شعار هفته فراجا "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" اشاره و خاطر نشان کرد: فرزندان این ملت در فرماندهی کل فراجا افتخار دارند، تا پای جان برای ایجاد آرامش و امنیت مردم بایستند.

تقدیم بیش از ۶۱۰ شهید نیروی انتظامی در راستای امنیت مردم

شایان ذکر است؛ به مناسبت هفته فراجا، خطیب نماز جمعه کرمان به پاس قدردانی از زحمات فرمانده انتظامی استان کرمان؛ به نمایندگی از کردم استان، حلقه گلی به سردار ناظری تقدیم کرد که ایشان نیز این گل را به یکی از ماموران یگان ویژه کرمان تقدیم کرد.

همچنین میز خدمت نیروی انتظانی نیز با حضور سردار ناظری در محل مصلای کرمان جهت پاسخگویی و حل مشکلات مردم؛ برگزار شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha