فراجا در کنار مردم و در خدمت مردم

استاندار کرمان در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کرمان، گفت: مجموعه فراجا و فرماندهی انتظامی استان کرمان در همه حوادث و شرایط در استان کاملا همراه با مردم و در خدمت مردم هستند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کرمان،با تبریک و گرامیداشت هفته فراجا از خدمات نیروهای انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه قدردانی کرد و گفت: پاداش زحمات این نیروها، با حق تعالی خواهد بود، اما وظیفه ماست که از این خدمات قدردانی کنیم.

وی افزود: مجموعه فراجا و فرماندهی انتظامی استان کرمان کاملا همراه با مدیران اجرایی استان در خدمت مردم هستند.

استاندار کرمان ادامه داد: مهمترین اتفاق چند ماه گذشته، سیل اخیر بود، که نیروی انتظامی در کنار سپاه و ارتش و دیگر مجموعه‌ ها، بخشی از مسؤلیت خدمت رسانی را به عهده گرفتند و فراتر از وظیفه ذاتی خود به کمک مردم آمدند.

دکتر فداکار افزود: دشمن در حوادث اخیر برنامه‌ ریزی گسترده‌ ای انجام داده بود که با لطف الهی، بصیرت مردم و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، این فتنه بزرگ از ملت شریف ایران دور شد.

وی اظهار کرد: دشمن سال‌ ها در مناطق و لایه‌ های مختلف با تحریک قومیت‌ ها و سازماندهی اشرار و گروه‌ های مشابه، برنامه‌ ریزی داشته، که به لطف الهی این فتنه از کشور ما دور شد و زحمت عزیزان انتظامی در میدان ستودنی است.

فراجا در کنار مردم و در خدمت مردم

مردمی بودن، دلسوز، مهربانی و اقتدار، از ویژگی‌ های نیروهای انتظامی

حجت‌ الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان؛ مردمی بودن، دلسوز، مهربانی و اقتدار را از ویژگی‌ های نیروهای انتظامی برشمرد و گفت: حمایت مردم از نیروهای انتظامی بهترین سند برای این افتخار است.‌
وی ادامه داد: نیروهای انتظامی همه همت خود را گذاشته‌ اند، تا آسیبی به خواهران و برادرانی که نقشی در حوادث اخیر نداشتند، وارد نشود و با اینکه خودش مورد هجمه قرار گرفتند، سعی کردند خسارت به بیت‌المال و مردم به حداقل برسد.
امام جمعه کرمان گفت: موضع مقتدرانه نیروی انتظامی همراه با مردمی بودن آنها موجب شد که در جریان حوادث اخیر، استان کرمان کمترین خسارت را داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: مهربانی نیروی انتظامی در حوادث اخیر اجازه نمی‌ داد از آسیب‌ ها و خسارت‌ های خود کم کند و به مردم آسیب وارد شود و در ادامه با تلاش‌ های این نیروی مقتدر، ایراد خسارت به بیت المال، مردم و بخش دولتی به حداقل خود رسید.


وی افزود: نیروی انتظامی در دل مردم جای دارد و حمایت مردم از این نیرو در حوادث و اغتشاشات اخیر، بزرگترین سند برای مردمی بودن نیروی انتظامی است.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیداد سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نیروی انتظامی، نیرویی مردمی، دلسوز، مهربان و مقتدر است. با همت نیروی انتظامی شاهد کمترین خسارت و اغتشاش در استان کرمان بودیم.


آقای فداکار استاندار هم در این مراسم با تشکر از مسولیت شناسی نیروی انتظامی در حوزه های مختلف گفت با همت این نیرو و بصیرت مردم ، فتنه از کشور دور شده است.

فراجا در کنار مردم و در خدمت مردم

جانفشانی های نیروی انتظامی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند

رئیس کل دادگستری استان کرمان نیزبا اشاره به رویکرد مقتدرانه همراه با رافت نیروی انتظامی در حوادث و اغتشاشات اخیر به ویژه سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان، تصریح کرد: مردم نیز به خوبی حمایت خود از سبزپوشان انتظامی را به نمایش گذاشته‌ اند و این مهم، ارزش والایی به شمار می‌ رود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی افزود: در شرایطی که دشمنان اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی را نشانه گرفته‌ اند، همه اقشار مردم و سازمان‌ ها دست به دست هم دادند و از این فتنه جدید دشمنان قسم خورده اسلام و ایران گذر کردند و جانفشانی‌ های نیروهای انتظامی در خنثی کردن این توطئه‌ ها در حافظه تاریخی ایرانیان برای همیشه ماندگار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha