آغاز جشنواره استانی تئاتر خیابانی در جیرفت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از آغاز جشنواره تئاتر خیابانی در جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهرام مسلمی مهنی بیان کرد: جشنواره استانی تئاتر خیابانی از صبح چهارشنبه در شهر جیرفت آغاز و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد و با استقبال مردم هنر دوست جیرفت مواجه شده است.

وی عنوان کرد: محور این جشنواره کاهش آسیب‌ های اجتماعی است و اجراها به مدت سه روز پیاپی در پارک‌ ها و مدارس شهر ادامه دارد و در کنار آن ۲ ورکشاپ یا دوره آموزشی کوتاه تخصصی برای هنرمندان هم برگزار می شود.

وی عنوان کرد: ۶ گروه نمایشی در این جشنواره شرکت کردند و این نمایش ها در سه روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در صبح و عصر در مدارس و پارک های جیرفت اجرا می شود و در روز جمعه با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

شایان ذکر است؛ جشنواره استانی تئاتر خیابانی برای نخستین مرتبه با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در جیرفت برگزار شده و علاوه بر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری و موسسه سفیران جنوب نیز در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

نمایش های "دست برادری" از کهنوج، "بهارک" از جیرفت، "غفلت" از کرمان، "لالایی" از جیرفت، "ری ترن" از کرمان و "جامانده" از کهنوج نمایش های برگزیده ای است که در جشنواره اجرا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha