در صدد نشر علوم خود و معارف اسلامی پیش قدم باشیم

حامد صالحی مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری گردهمایی مدیران بنیاد، در روز پنج شنبه، ۲۱ مهرماه، در مجتمع یاوران مهدی جمکران خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت؛ حامد صالحی مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری گردهمایی مدیران بنیاد، در روز پنج شنبه، ۲۱ مهرماه، در مجتمع یاوران مهدی جمکران خبر داد.

صالحی گفت: این گردهمایی با هدف تشریح سیاست های کلی بنیاد و با حضور رئیس و مدیر عامل بنیاد و جمعی از معاونین و مدیران بنیاد برگزار شد.

وی افزود: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد قرائتی رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با موضوع انتظار در قرآن و انتظار در طول تاریخ در این جلسه انجام شد.

حجت الاسلام قرائتی در این جلسه با اشاره به روایت امام صادق(ع) که فرمود اگر امام زمان را ببینم خادم او هستم، گفت: خداوند متعال با وحی آیات خود بر پیامبر، مساله انتظار را برای ما تبیین کرده است.

همچنین استاد قرائتی در بخشی از سخنان خود گفت: از هر کسی توان خدمت در امور مهدوی دارد را استفاده کنید و به آنچه انجام داده ایم قانع نباشیم بلکه در صدد نشر علوم خود باشیم و فعالیتها را منحصر در ایام الله و مناسبت های مذهبی نکنیم و همیشه در نشر معارف اسلامی پیش قدم باشیم.

صالحی گفت: در این جلسه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین متوسل مدیر عامل بنیاد با هدف تشریح سیاست ها و برنامه های کلی بنیاد از جمله برنامه های این گردهمایی بود.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) نیز در این جلسه گفت: از نگاه مهدویت وظیفه داریم به صورت مشخص و روشن مردم را به سوی نائب حضرت در دوران غیبت هدایت کنیم و با تکیه بر زمان حاضر به عنوان مجموعه مهدوی، راهکار و محتوای مناسب در اختیار مردم قرار دهیم.

همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های اجرایی بنیاد، گفت: استفاده از ظرفیت های نماز و مهدویت به صورت مشترک در استانها و وجود هماهنگی با مسئولین استانی و ارتباط با آنها در تقویت برنامه های بنیاد تاثیرگذار است.

صالحی خاطرنشان کرد: در این گردهمایی سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت در خصوص فعالیت های مرکز با تربیت اساتید و مربیان مهدویت و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نصوری معاون فرهنگ و آموزش در خصوص فعالیتهای بنیاد در استانها همراه بود.

همچنین معاون اداری، مالی و پشتیبانی، مدیرکل حراست و مدیر روابط عمومی بنیاد، مدیر مجتمع یاوران مهدی و سرپرست موسسه انتشاراتی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فعالیت های شش ماهه دوم را تبیین و تشریح کردند.

وی گفت: تشریح فعالیتهای حوزه روابط عمومی، تقدیر از استانهای برتر و بحث و تبادل نظر مدیران بنیاد از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

مدیر روابط عمومی بنیاد اظهار کرد: در حاشیه این گردهمایی توسط حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از کتاب مهارتها و راهکار های تربیت مهدوی با قلم نجمه نجم و کتاب المهدی الموعود آیت الله نجم الدین طبسی رو نمایی شد.

وی افزود: کتاب “مهارتها و راهکار های تربیت مهدوی” با رویکرد تربیت مهدوی ویژه والدین و مربیان پرورشی و تربیتی تدوین گردیده است و اصول و راه کارهای تربیت مهدوی را ارائه می کند و کتاب “المهدی الموعود” با هدف ارائه نگاه درست و علمی به مهدویت در بین جوانان و نخبگان و طلاب عرب زبان مخصوصا طلاب حوزه علمیه نجف اشرف تدوین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha