سازمان تامین اجتماعی بدهی خود به دستگاه ها را تسویه کند

استاندار کرمان، گفت: سازمان تامین اجتماعی نباید تنها مطالبه‌ گر باشد، بلکه باید بدهی خود به دستگاه‌ ها را تسویه کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان کرمان، خطاب به سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی نباید تنها مطالبه‌گر باشد، بلکه باید بدهی خود به دستگاه‌ ها را نیز تسویه کند.

وی در خصوص بحث معادن استان، افزود: در ارتباط با سهم استان از ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن پیگیری‌ هایی انجام شده و به هر حال باید واریزی انجام شود.

استاندار کرمان، در مورد بدهی‌ های سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی به مراکز درمانی بدهکار است، این مجموعه نباید فقط مطالبات خود را بخواهد، بلکه باید بدهی خود را نیز تسویه کند.

سازمان تامین اجتماعی بدهی خود به دستگاه ها را تسویه کند

دکتر جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان، گفت: تقریبا همه موافقتنامه های استان مبادله شده و کرمان جزء معدود استان هایی است، که این مبادلات در آن انجام شده است.

وی افزود: مجموع تخصیص استان در حوزه تملک سرمایه ای ۱۶ درصد بوده، که این رقم تقریبا در همه استان ها یکسان است و تاکنون تخصیصی در زمینه مصوبات سفر ریاست جمهور به استان داده نشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، بیان کرد: در بودجه امسال سهمیه وصولی استان کرمان از حقوق دولتی معادن، ۲۲ هزار میلیارد تومان است و پیشنهاد می کنیم جذب سرعت پیدا کند تا در ۹ ماهه سال بخش عمده ۱۵ درصد سهم استان را بتوانیم بازگشت دهیم.

دکتر رودری در ادامه، اظهار کرد: لایحه بودجه در حال تدوین است و دستگاه های اجرایی قبل از تدوین لایحه بودجه نیازها و پیشنهادهای خود را به سازمان جهت انعکاس به سازمان برنامه و بودجه ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: میزان بدهی دستگاه های اجرایی و پیمانکاری به سازمان تامین اجتماعی بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان است، که تقریبا ۲۹ میلیارد تومان آن متعلق به دستگاه های اجرایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha