سیستم مخابرات ارتش با دانش بومی به روز خواهد شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش، گفت: مخابرات نیروهای مسلح ما توانسته با بهره گیری از توان جوانان کشور و دانش بومی به بالاترین درجه از علم روز برسد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛امیر غلامعلیان عصر امروز در همایش نقش محوری مخابرات ارتش در دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهید رحیمی و ۳۰ نفر از پیشکسوتان عرصه مخابرات جنگ اظهار داشت: نقش برخی رسته‌ ها در دوران دفاع مقدس همچون حوزه سخت افزاری جنگ چندان ملموس نبود، اما نقشی چشمگیر در انجام عملیات‌ ها داشتند که یکی از مهمترین آن ارتباط و مخابرات است.

وی افزود: بایستی نقش این رسته‌ های پشتیبانی رزمی را برای دانشجویان افسری و نیز نسل جوان تبیین و تشریح شود و ظرفیت‌ های موجود نیز مطرح و برای کارهای آینده برنامه ریزی کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش، گفت: یک عملیات موفق از بخش‌ های مختلف پشتیبانی و حمایت می‌ شد و اکنون نیز مخابرات نیروهای مسلح ما توانسته با بهره گیری از توان جوانان کشور و دانش بومی به بالاترین درجه از علم روز برسد و سیستم مخابرات ارتش با دانش بومی به روز خواهد شد.

امیر غلامعلیان در پایان تاکید کرد: در دوران جنگ همه ظرفیت‌ ها در اختیار نیروهای مسلح بود و اکنون نیز نیاز است برای مقابله با تهدیدات و بحران‌ها ظرفیت‌ های کشور با نیروهای مسلح در تعامل باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha