در جهت برقراری ارتباط الکترونیک بین دستگاه قضایی و فراجا تلاش خواهیم کرد

فرمانده انتظامی استان کرمان به ایجاد ارتباط الکترونیک بین دستگاه قضایی و فراجا اشاره و بیان کرد: در راستای اجرای برنامه های حوزه پیشگیری از وقوع جرم نیز آماده همکاری با مجموعه دادستانی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در دیدار با دادستان کرمان با اشاره به همکاری و تعامل متقابل بین فراجا و دستگاه قضایی، گفت: از پشتیبانی بسیار خوبی در دستگاه قضایی برخوردار بوده ایم و با تداوم این پشتیبانی ها در راستای اجرای ماموریت های خود اقدام می کنیم.


وی در ادامه ایجاد ارتباط الکترونیک بین دستگاه قضایی و فراجا اشاره و بیان کرد: در راستای اجرای برنامه های حوزه پیشگیری از وقوع جرم نیز آماده همکاری با مجموعه دادستانی خواهیم بود.


فرمانده انتظامی استان کرمان؛ اظهار داشت: مجموعه فراجا با تمام توان آماده همکاری و تعامل با دادستانی به منظور اجرای هرچه بهتر ماموریت ها و وظایف محوله است.

مهدی بخشی دادستان کرمان نیز در دیدار با فرمانده انتظامی و روسای پلیس های تخصصی استان کرمان با اشاره به این مطلب که جایگاه فراجا در حوزه امنیت بر کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: اهمیت امنیت برای جامعه مانند سلامت برای بدن است و شیوع بیماری کرونا این آموزه را برای ذهن های بیدار داشته که باید قدر نعمت های پنهان از جمله امنیت و سلامت را به خوبی دانست.


مهدی بخشی، افزود: باید به جایگاهی برسیم که قدر امنیت جامعه را که مرهون تلاش های فراجا و سایر مجموعه های دست اندرکار است، بدانیم.


مدعی العموم در استان کرمان با اشاره به این مطلب که تلاشگران فراجا، سربازان ولایت هستند، خاطرنشان کرد: یکی از موارد برجسته در فراجا این است که درب باغ شهادت هنوز در این حوزه باز است.


بخشی، تعامل مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی را ناگسستنی دانست و عنوان کرد: مجموعه فراجا در مدیریت اغتشاشات اخیر به خوبی اقدام کرده است و از این حیث وضعیت استان را مطلوب می بینیم.


وی انگیزه بخشی به نیروهای فراجا به منظور اجرای هر چه بهتر ماموریت های محوله را مورد تاکید قرار داد و گفت: نیروی انتظامی استان کرمان در ایجاد ارتباط الکترونیک با دستگاه قضایی همکاری بسیار خوبی داشته است و تلاش می شود با ضعف نواقص احتمالی، این اقدام به شکل بهتری اجرایی گردد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خاتمه خاطر نشان کرد: حمایت به جا و قانونی از مجموعه فراجا را وظیفه خود و ضامن توسعه امنیت پایدار جامعه می دانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha