کلاهبرداران چک های بی محل دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، از دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی که با صدور چک بی محل اقدام به خرید لوازم خانگی و خشکبارمی کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
سرهنگ آدینه لو در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری با روش خرید  لوازم خانگی  با چک بی محل ، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان واگذار شد.
 
وی افزود: بررسی اولیه کاراگاهان حاکی از این بود که ۲ نفر از کلاهبرداران سابقه دار و حرفه ای با انجام روش های متقلبانه و جلب اعتماد طرف مقابل ، با خرید اجناس و دادن یک فقره چک بی محل  کلاهبرداری صورت گرفته است .
 
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اضافه کرد: در ادامه با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شد که  این دو متهم از ۱۵ استان مختلف کشور به همین روش کلاهبرداری کرده اند ، که در نهایت با اطلاعات پلیسی و هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه آنان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
 
سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: این دو کلاهبردار حرفه ای در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: کسبه محترم در خرید و فروش ها و معاملات ، قبل از تحویل اجناس ، حتماً از اصالت چک و سوابق صادر کننده آن اطمینان حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha