رسالت آموزش و پرورش انتقال فرهنگ شهادت به نسل امروز است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت : یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش علاوه بر آموزش، انتقال فرهنگ شهادت به نسل امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، علی اسماعیلی روز چهارشنبه(۴آبان) در یادواره شهیدان خالقی‌پور و خالقی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در این استان ۳۵۳۵ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران شده است اظهار کرد: در بین این شهدا ۴۹ شهید فرهنگی و بیش از ۵۰۰ شهید نوجوان و دانش‌آموز تقدیم انقلاب شده است.

وی تصریح کرد: امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مفتخریم که در یک جایگاه باصلابت، مطمئن و همسو با نظام و رهبری مسیر تمدن نظام اسلامی را طی می‌کنیم و امروز موظف به ادامه مسیر تمدن نظام جمهوری اسلامی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: یادواره ۳۵۳۵ بهانه ای برای کاری فرهنگی در مسیر صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

اسماعیلی با اشاره به پویش کتابخوانی «درگاه این خانه بوسیدنی است» و پویش اجرای سرود «سلام فرمانده» در تمام مدارس استان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش علاوه بر آموزش، انتقال فرهنگ شهادت به نسل امروز است.

وی با اشاره به فراخوان برگزاری این پویش بیان کرد: برای برگزاری این پویش ها ۸ ماه قبل فراخوان صورت گرفته است که بیش از ۵۰۰ آثار توسط همکاران فرهنگی و دانش آموزان بصورت گروهی و انفرادی ارسال شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha