باند ۶ نفره سرقت و شرارت در کرمان منهدم شد
تصویر آرشیوی است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان، گفت: باند ۶ نفره سرقت و شرارت که قصد اقدامات تخریبی و ناامنی در سطح شهر کرمان را داشتند، انهدام و اعضاء این باند دستگیر و تحویل مراجع فضایی شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ یدالله حسن پور، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه با تهدید و زورگیری در سطح شهر کرمان، ماموران اداره مبارزه با سرقت وارد عمل شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده یک باند اراذل و اوباش را در سطح شهر کرمان شناسایی و ۶ عضو این باند را دستگیر کردند.

وی افزود: پس از شناسایی اعضای این باند ۶ نفره، ماموران پلیس آگاهی کرمان موفق شدند، از محل اختفای متهمان علاوه بر کشف ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، تعدادی کوکتل مولوتف، حجم زیادی مواد آتش زا و سلاح سرد نیز کشف کنند و در بررسی‌ های بعدی مشخص شد؛ این افراد علاوه بر سرقت و زورگیری، اهداف شوم دیگری همچون شرارت و تخریب اماکن عمومی طی حوادث اخیر را نیز دنبال می‌ کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان، با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص سایر ابعاد پرونده این متهمان، تاکید کرد: پلیس همواره با انجام ماموریت‌ های آشکار و پنهان خود و شناسایی و دستگیری عاملان اینگونه جرائم در کنار عموم شهروندان بوده و تنها از مردم مسؤلیت پذیری، قانون مداری و ایفای نقش در توسعه امنیت را خواستار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha