نام یک دانش آموز سیرجانی در بین شهدای حادثه تروریستی شیراز

در پی حادثه تروریستی حرم ‌شاهچراغ(ع) در شیراز، سه دانش آموز نیز شهید شدند که دو نفر آنها اهل شیراز و یک نفر ساکن سیرجان می باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس؛ در پی حادثه تروریستی عصر چهارشنبه پنجم آبان در حرم حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران شد، در بین شهدا نام سه دانش آموز نیز به چشم می خورد.

یکی از این شهدای دانش آموز اهل استان کرمان، شهرستان سیرجان می باشد, که در کنار دو دانش آموز شیرازی و تعدادی دیگر از هموطنانمان به شهادت رسید.

این دانش آموز شهید، علی اصغر لری گوئینی فرزند عباس، دانش آموز پایه دوم مدرسه عشایری کعبه در روستای چاه قوسکی منطقه خیرآباد شهرستان سیرجان است.

این شهید دانش‌آموز ما امروز به همراه دیگر شهدا در حرم حضرت شاهچراغ (ع) تشییع شده و سپس برای طواف در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به مشهد می روند.

برنامه تشییع و خاک سپاری این شهید دانش آموز در زادگاهش سیرجان به زودی اعلام می شود.

دو دانش آموز شهید دیگر نیز اهل شیراز به نام های شهید محمدرضا کشاورز، فرزند مهدی دانش آموز پایه دهم دبیرستان شاهد سیداحمدخمینی و دیگری نیز شهید آرشام سرایداران فرزند علیرضا دانش آموز پایه پنجم دبستان شهدای شوش می باشند، که هر دو در ناحیه سه آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز مشغول تحصیل بودند.

لازم به ذکر است؛ شهید آرشام سرایداران به همراه پدر و مادرش در این حادثه خونین به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha