پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پی جنایت تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با صدور پیامی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم، و زخمی و به شهادت رسیدن جمعی از هم‌وطنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از قم، متن پیام تسلیت دکتر مهدی مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و شهادت و زخمی شدن تعدادی از زائران به شرح ذیل است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

والّذین إذا أصابهم الْبغْی همْ ینْتصرون


بار دیگر عجز و ناتوانی دشمنان قسم‌خورده کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران با زخمی شدن و به شهادت رساندن جمعی از هم‌وطنانمان در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) اثبات شد و بر کارنامه سیاه و ننگین آنان افزود.
بی‌شک این جنایت هولناک که مایه اندوه و خشم قلوب هم‌میهنان و ملت‌های آزادیخواه جهان شد؛ عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را صد چندان کرده و مردم با اتحاد و دست ‌به ‌دست دادن یکدیگر، آرزوهای واهی دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه سلامت و دانشگاهیان علوم پزشکی استان قم، ضمن محکومیت این عملیات تروریستی، به شهادت رساندن فرزندان این مرز و بوم به‌ویژه شهدای جریان تروریستی اخیر شیراز را به محضر حضرت بقیه‌الله اعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و همچنین خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان صبری جزیل و جمیل از درگاه الهی و برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات را خواستارم.


دکتر مهدی مصری
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha