برگزاری دوره آموزشی برنامه‌ ریزی و عمل در بحران در کرمان

دبیر شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌ های استان کرمان , مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به حادثه خیز بودن استان کرمان، گفت: در ادامه برنامه‌ های آموزشی مسئولین روابط عمومی دستگاه‌ های دولتی، دوره آموزشی مدیریت بحران برنامه‌ ریزی شده و توسط استانداری و دادگستری کرمان برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی اسدی‌ زاده، گفت: استان کرمان از جهات طبیعی و جغرافیایی، بحران‌ خیز است و عموما در بحث سیل و زلزله درگیر بلایای طبیعی هستیم و لازم است آموزش‌ های ضروری در زمان بحران را فرا بگیریم.

وی در ادامه افزود: در ادامه برنامه‌ های آموزشی برای افزایش آگاهی‌ های علمی و عملی مسئولین روابط عمومی دستگاه‌ های دولتی، دوره آموزشی مدیریت بحران برنامه‌ ریزی شده و برگزار می‌ شود.


دبیر شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌ های استان کرمان، تاکید کرد: دوره آموزشی برنامه‌ ریزی و عمل در بحران با همکاری مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل و میزبانی کانون سردفتران‌ و دفتریاران اسناد رسمی به مدت ۴ ساعت در هفته جاری برای مدیران روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی و قضایی برگزار می‌ شود.


اسدی زاده بیان کرد: در مراسم‌ افتتاحیه این دوره، حجت‌ الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان سخنرانی خواهد داشت و در پایان دوره برای شرکت کنندگان، گواهی آموزشی از سوی مدیریت آموزش و پژوهش‌ های توسعه و آینده‌ نگری استان کرمان صادر می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha