دستگیری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات کرمان
تصویر آرشیوی است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان از دستگیری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات در روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی بخشی از دستگیری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات در روز گذشته خبر داد و گفت: تعدادی از افراد دستگیر شده جزء عوامل اصلی و تحریک کننده بودند که با سوء‌ استفاده از فضای موجود قصد بر هم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته‌ اند.

وی افزود: بسیاری از دستگیر شدگان حوادث اخیر از جوانانی بوده‌ اند، که فریب لیدرهای اصلی اغتشاشات را خورده و از اقدامات خود پشیمان هستند که بر مبنای تاکیدات ریاست قوه قضائیه با اخذ تعهد و کفالت های متناسب، آزاد شده‌اند.

مدعی‌العموم در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده‌ های مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات در دست رسیدگی قرار دارد، عنوان کرد: دستگاه قضایی با عاملان بر هم زدن امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

مهدی بخشی اظهار کرد: خانواده‌ ها باید مراقب فرزندان خود بوده و احساسات و شور جوانی آنها را با تحلیل صحیح اوضاع جامعه مدیریت کنند.

وی یادآور شد: انتظار می‌ رود که مردم با هوشیاری و آگاهی خود زمینه‌ های هرگونه سوء استفاده معاندین و اراذل و اوباش را از بین برده و در صورت مشاهده هرگونه تجمع و اقدامات غیرقانونی افراد قانون‌ شکن، مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha