تساوی دو تیم شهرداری سیرجان و خاتون بم

سومین هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با نتیجه تساوی در دربی استان کرمان و تقابل ۲ تیم خاتون بم و شهرداری سیرجان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سومین هفته از پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان امروز(جمعه) سیزدهم آبان‌ ماه در ورزشگاه فجر بم برگزار شد.
بدون شک می‌ توان این دیدار را مهم‌ترین مسابقه سال‌ های اخیر فوتبال بانوان دانست، دو تیم هم استانی که سال‌ هاست در رده‌ اول و دوم جدول قرار دارند و همیشه رقبای اصلی یکدیگر برای کسب قهرمانی بوده‌ اند، رو به روی هم قرار گرفتند.
در نیمه نخست این بازی، شهرداری سیرجان عملکرد خوبی داشت و پس از حملات پرتکرار سر انجام در دقیقه ۳۳ با ضربه‌ی زیبای شبنم بهشت دروازه‌ خاتون را باز کردند، در ادامه نیز سیرجانی‌ ها موقعیت‌ هایی داشتند که از آن استفاده نکردند.
اما در شروع نیمه دوم روند بازی تغییر کرده و این خاتونی‌ ها بودند که به بازی مسلط شدند و سرانجام مزد این تسلط را در دقیقه ۷۷ گرفتند. زهرا قنبری خانم گل فصل گذشته‌ لیگ برتر موفق شد در ریباند توپی که به تیر دروازه اصابت کرده بود، این توپ را وارد دروازه کند تا یک گل بسیار حساس را به ثمر رسانده باشد.

خاتون بم امروز از ساعت ۱۴ در خانه مقابل شهرداری سیرجان قرار گرفت. فصل گذشته در بازی رفت، شهرداری سیرجان توانسته بود با یک گل از سد خاتون بگذرد و دیدار برگشت هم با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده بود و بمی‌ ها برای پایان دادن به طلسم نبردن‌ های تیم هم‌ استانی به دنبال کسب پیروزی در خانه بودند.

شبنم بهشت بعد از آنکه در دیدار هفته نخست مقابل سپاهان اصفهان گل ارزشمندی را برابر طلایی‌ پوشان به‌ثمر رسانده بود، به دنبال درخشش مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ فوتبال زنان بود و موفق شد در نیمه نخست گل برتری تیمش را رقم بزند تا سیرجانی‌ ها با برتری یک‌ گله به رختکن بروند.

در نیمه دوم، زهرا قنبری بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان موفق شد با گلزنی خود نتیجه بازی را تغییر بدهد و دروازه شهرداری سیرجان را فرو ریخت تا بازی به تساوی کشیده شود.

تلاش بازیکنان ۲ تیم در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه بی‌ ثمر بود و توپی از خط دروازه‌ ها عبور نکرد تا دربی استان کرمان که مهم‌ترین تقابل هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان بود با تساوی ۱-۱ خاتمه یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha