کمبود دارویی یک مشکل کشوری است

سرپرست دانشکده علوم پزشکی سیرجان در دیدار با داروسازان سیرجانی، با بیان اینکه کمبود دارو یک مشکل کشوری است و تنها به یک شهرستان محدود نیست، گفت: در برخورد با مشکلات و عوامل نارضایتی مردم در حوزه دارویی و سلامت مماشات نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید علی رضوی نسب در این جلسه که در سالن سلامت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان برگزار شد، از داروسازان به عنوان سربازان بخش دارو و سلامت، نقش مهمی در جهت رضایت شهروندی در این حوزه ایفا می کنند.

وی افزود: مشکل کمبود دارو در این مقطع در تمام کشور مشهود است و امیدواریم این مشکل با مدیریت و پیگیری های وزیر محترم بهداشت، توزیع هر چه سریع تر داروهای وارداتی و همچنین افزایش تولید شرکت های دارویی داخلی به سرعت برطرف شود.

کمبود دارویی یک مشکل کشوری است

سرپرست دانشکده علوم پزشکی سیرجان تصریح کرد: در شرایط کنونی از مسئولین محترم داروخانه ها و داروسازان شهرستان تقاضا دارم تمام تلاش خودشان را برای رضایتمندی مراجعین به کار گیرند.

دکتر رضوی خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم سیرجانی تقاضا داریم؛ چنانچه با تخلفی در حوزه دارویی و عدم رعایت عدالت در توزیع دارو در داروخانه ها روبرو شدند بی تفاوت نبوده و با طرح شکایت با شماره ۱۹۰ (شماره گیری با تلفن ثابت) ما را برای برخورد با متخلفان یاری رسانند، چرا که در برخورد با مشکلات و عوامل نارضایتی مردم در حوزه دارو و سلامت کوتاه نخواهیم آمد.

شایان ذکر است‌؛ در این جلسه مشکلات حوزه دارویی و طرح دغدغه های مردم و مراجعین برای تأمین دارو و همچنین پیشنهادات داروسازان و مسئولین فنی داروخانه های شهرستان سیرجان جهت بهبود کیفیت و خدمات حوزه دارویی مطرح ‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha