حقوق کارکنان شوراهای حل اختلاف اصلاح شود

مهدی سعادتی بیشه سری گفت: مشکل پرداختی کارکنان شوراهای حل اختلاف باید حل شود که هر ماهه کاهش یافته و اکنون به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار رسیدگی قوه قضائیه و سازمان برنامه و بودجه به حقوق کارکنان شوراهای حل اختلاف شد که هر ماه با کاهش روبرو است.

مهدی سعادتی بیشه سری (نماینده مردم بابل) در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۱۵ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به قوه قضائیه و سازمان برنامه و بودجه گفت: مشکل پرداختی کارکنان شوراهای حل اختلاف باید حل شود که هر ماهه کاهش یافته و اکنون به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: استانداران و فرمانداران باید صدای تغییر دولت را بشنوند لذا باید نسبت به حضور مدیران گذشته که همچنان در سطوح مختلف فعالیت می‌کنند، تجدیدنظر صورت گیرد.

وی در ادامه به برخورد قاطعانه و محکم قوه قضائیه و قضات صدور احکام در حمایت از نیروهای معاونت امنیتی و قضایی تأکید کرد و افزود: لازم است برای برنامه‌ریزی و مدیریت مباحث اخیر با این نیروها همکاری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: لازم است از کشاورزان و به خصوص باغداران حمایت شود که در این موضوع در استان مازندران، باغداران حوزه کاشت کیوی نیاز به حمایت بیشتری دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha