کمک ۱۲ هزار میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: خیرین سلامت اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری و بهداشت انجام داده اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، حسینعلی شهریاری گفت: در حال حاضر خیرین سلامت اقدامات خوبی در زمینه های مختلف این حوزه انجام داده اند. خیرین سلامت در دوران شیوع کرونا از نظر مالی و حتی تامین تجهیزات مختلف پزشکی مانند ونتیلاتور و سایر اقلام مورد نیاز بیماران و مراکز درمانی حمایت های لازم را داشته اند.

به گفته وی در حال حاضر خیرین سلامت حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان کمک مالی در این حوزه داشته اند.

او افزود: به طور کلی خیرین سلامت کشور به کمک دولت آمده اند. در تمام دنیا درمان هزینه بر است و هیچ دولتی به تنهایی از پس درمان بر نمی آید. به همین دلیل خیرین سلامت در این زمینه مشارکت خوبی داشته اند.

شهریاری گفت: در حال حاضر ۳۲۰ شورای خیرین سلامت در سراسر کشور فعالیت می کنند و مشارکت خوبی در زمینه های مختلف مانند ساختن خانه بهداشت، مرکز جامع خدمات سلامت و رفع مایحتاج بیمارستان ها داشته اند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود: مجمع خیرین سلامت کارهای خوبی در زمینه پیشگیری و بهداشت انجام داده است تا مردم کمتر بیمار شوند. خیرین سلامت در تامین دستگاه هایی مانند سیتی اسکن، رادیوتراپی و رادیولوژی مراکز درمانی اقدامات خوبی انجام داده اند.

او گفت: با وجود فرهنگ وقف که در بین مردم کشور به خصوص بعد از انقلاب بیشتر ترویج پیدا کرده است‎؛ خیرین سلامت نیز قدم های درخشانی را در حوزه سلامت و رفع مشکلات احتمالی برداشته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha