پلمب ۱۴ واحد صنفی و ۳ نانوایی متخلف در جیرفت

۱۴ واحد صنفی و ۳ نانوایی متخلف در شهرستان جیرفت به علت تخلفات صنفی، نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت بهداشت، توسط اتاق اصناف و مرکز بهداشت این شهرستان پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرپرست فرماندهی انتظامی شهستان جیرفت، گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتاق اصناف به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با صنوف متخلف و فاقد پروانه کسب، از ۵۲ واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب، افزود: دراین طرح، ۱۴ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن ضوابط و مقررات مربوطه پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی و بازدید از سایر اماکن و صنوف تا پایان سال ادامه داشته و شهروندان می‌ توانند اطلاعات و اخبار خود را در این خصوص به پلیس گزارش کنند.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت، نیز گفت: ۸۴ نانوایی این شهرستان توسط بازرسان بهداشت محیط این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتند، که سه نانوایی به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمب و درخواست پلمب سه نانوایی دیگر نیز صادر شده است.

علیرضا مقبلی، اظهار داشت: بازدید از نانوایی های جیرفت طی ۲ روز توسط بازرسان بهداشت انجام شد و بازدید از سایر نانوایی های این شهرستان نیز ادامه خواهد داشت.

وی، با بیان اینکه هشت نانوایی جیرفت در بازرسی های انجام شده عیوب مطرح شده را رفع کرده اند، افزود: این شهرستان ۱۱۵ نانوایی دارد و در بازرسی از ۸۴ نانوایی برای ۳۴ مورد از این تعداد اخطار(کارت زرد) صادر شده است.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت؛ با اشاره به اینکه شاطران نانوایی‌ ها باید بهداشت فردی را رعایت کنند، یادآور شد: پوشیدن کلاه، روپوش و دستکش برای مجموعه‌ های تولید و توزیع نان الزامی است.

مقبلی، خاطرنشان کرد: نانوایان حق دریافت وجه از مشتریان ندارند، لذا یک نفر جداگانه باید برای دریافت پول از مردم اقدام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha