۵۵ واحد نانوایی سطح شهر زنجان دوگانه سوز شدند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت :از ابتدای امسال تاکنون سیستم سوخت ۵۵ واحد نانوایی لواش و بربری در این استان دوگانه سوز شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،ولی اله زمانی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون سیستم سوخت ۵۵ واحد نانوایی لواش و بربری در این استان دوگانه سوز شده است اظهار کرد: دیگر واحدهای فعال در این صنف نیز باید نسبت به دوگانه سوز کردن واحدهای خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: واحدهای نانوایی دوگانه سوز دارای سوخت گاز طبیعی هستند که ۵۵ واحد به سیستم سوخت گازوئیل و همزمان ۹ واحد دیگر به سیستم موتور برق نیز مجهز شده اند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود : با دوگانه سوز شدن واحدهای نانوایی در زمان قطعی گاز و مواقع اضطراری مشکلی در پخت نان از سوی نانوایان به لحاظ سوخت وجود نخواهد داشت و این روند دوگانه سوز کردن واحدهای نانوایی در استان همچنان ادامه دارد.

زمانی خاطرنشان کرد: بیشترین واحدهای نانوایی این استان در شهرستان زنجان فعال و فقط ۱۳ درصد از این واحدها دوگانه سوز هستند.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی فعال که شامل لواش، بربری، سنگک و تافتون است بیان کرد: این استان ۶ کارخانه آرد سازی و ۸ سیلوی خصوصی و دولتی دارد که هر کدام از این کارخانه ها و سیلوها مجهز به آزمایشگاه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha