ایجاد خط سبز ترافیکی جهت خودروهای امدادی در کرمان

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از تعامل حداکثری این سازمان و سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری کرمان جهت تسهیل خدمت‌رسانی در حوادث احتمالی خبر داد و گفت: به زودی خط سبز ترافیکی جهت تسهیل عبور خودروهای امدادی در شهر کرمان احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی، در نشستی که جهت تعامل و همکاری هرچه بیشتر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری کرمان برگزار شد، بر بررسی تمهیدات ترافیکی برای تسهیل رفت‌ و آمد خودروهای آتش‌ نشانی در حوادث تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به ترافیک سنگین به‌ ویژه در محدوده بازار تاریخی کرمان، برنامه‌ ریزی های لازم برای تسهیل تردد خودروهای آتش‌ نشانی در زمان حوادث و تعامل و همکاری‌ های لازم بین سازمان آتش‌نشانی و سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری کرمان در حال انجام است.

علی سعیدی، مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری کرمان نیز در این نشست، گفت: با استفاده از دوربین‌ های پایش کنترل ترافیک و همچنین ایجاد خط سبز ترافیکی برای خودروهای امدادی از جمله اورژانس و آتش‌ نشانی در انجام بهینه امدادرسانی به امدادخواهان در حوادث، کمک قابل توجهی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha