۱۱ مصدوم در حادثه تصادف دو سرویس مدارس در کرمان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان از وقوع دو حادثه تصادف سرویس مدارس صبح امروز در شهر کرمان و مصدومیت ۱۱ دانش آموز طی این دو حادثه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صابری در تشریح جزئیات این دو حادثه، گفت: حادثه اول صبح امروز ۲۴ آبان ماه ساعت ۶ و ۴۲ در اثر برخورد یک دستگاه سواری "وَن" سرویس مدرسه و یک دستگاه کوییک و به دنبال آن واژگونی خودو "وَن" در بلوار نصر، ابتدای خیابان بهارستان شهر کرمان، نفت افتاد، که بالافاصله سه تیم فوریت های پزشکی اورژانس کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مصدومیت این حادثه ۵ پسر دانش آموز در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال بودند، که بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مورد حادثه دوم نیز تصریح کرد: ساعت ۶ و ۵۴ دقیقه صبح امروز ۲۴ آبان ماه در پی اعلام گزارشی مبنی بر برخورد دو خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵ در تقاطع خیابان امام جمعه با خیابان شهید نامدار محمدی کرمان به اورژانس کرمان اعلام شد که سریعا ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام َدند.

وی بیان کرد: این حادثه نیز ۶ مصدوم دانش آموز شامل ۱ پسر و ۵ دختر داشت، که بعد از رهاسازی و انجام اقدامات درمانی مناسب توسط تیم اورژانس، یک دانش آموز پسر ۱۳ ساله(تنها سرنشین پژو ۴۰۵) در محل حادثه درمان سرپایی شد و ۵ دانش آموز دختر ۱۳ الی ۱۴ ساله به عنوان سرنشینان پژو پارس با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha