انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت، از انهدام یک باند سازمان یافته که به صورت گسترده در برخی از استان‌ های جنوبی کشور اقدام به قاچاق سوخت می‌ کرد، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین سلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات جنوب کرمان مسئله قاچاق سوخت است و همین مساله موجب بروز مشکلات زیادی در این منطقه شده است، گفت: در همین راستا، مبارزه با قاچاق سوخت در دستور کار دادستانی و نیروی انتظامی قرار گرفته و یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت که به صورت گسترده در برخی از استان های جنوبی کشور، اقدام به قاچاق سوخت می‌کرد، در جنوب کرمان متلاشی شد.

وی افزود: در این رابطه، ۱۰۰ لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق کشف و ۶ متهم از جمله یک کارمند شرکت نفت، یک دلال ، یک جایگاه دار سوخت و دو کارشناس نظام مهندسی و کشاورزی دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان شدند و جایگاه سوخت نیز پلمب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های مهم و اساسی دستگاه قضایی جیرفت، موضوع مبارزه جدی و مستمر با پدیده شوم قاچاق است، بیان کرد: در این رابطه پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی شهرستان جیرفت تشکیل شده است و اعضای این باند به اتهام قاچاق سازمان یافته سوخت، تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

سلامی خاطرنشان کرد: باند مذکور از سوی اقدام منسجم اطلاعاتی از سوی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان مورد ضربه قرار گرفته است./ دادگستری جیرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha