برگزاری اجتماع بزرگ "اقتدار بسیجیان" در استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص برنامه های هفته بسیج گفت: برای انجام برنامه های هفته بسیج شش کمیته برنامه ریزی شده و اجتماع بسیجیان استان کرمان را در پنجم آذرماه داریم، که در این مراسم آحاد اقشار بسیج در قشرهای مختلف در این مراسم شرکت می‌ کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد علی نظری، گفت: بسیج بسیج مولود فکر و اندیشه امام راحل است، بسیج در دفاع مقدس بن بست شکن بود بعد از آن به بازسازی مناطق جنگ زده و سپس با همکاری دستگاه های اجرایی به سازندگی پرداخت.

وی افزود: بعد از این هم در بیشتر موارد از علم و توان بسیج استفاده شده است و بسیج توانست وارد توانمدیهای علمی و مباحث پزشکی، هسته ای و دفاعی شود. کشور ما از فکر و عملکرد جهادی بسیجیان به رتبه های بالای علمی، نظامی، هوا و فضا دست پیدا کرده و هم اکنون جزء پنج کشور مطرح دنیا در حوزه های علمی هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: هم اکنون از بسیجیان در امنیت جنوب شرق بهره گیری می کنیم و همچنین در حوادث اخیر بسیج نیز به کمک نیروی انتظامی رفته است.

سردار نظری ادامه داد: هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز می شود و تا ۵ آذر ادامه دارد و تصویر حقیقی بسیج با معرفی هنرمندانه خدمات بسیج در قالب نمایشگاه ها، کلنگ زنی ها، افتتاحیه و ... نشان داده خواهد شد و این هفته را به هفته مقاومت وصل خواهیم کرد.

وی افزود: در چشم انداز برنامه پنج ساله هفتم، بسیج به عنوان پرچمدار تمدن نوین قلمداد شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، اظهار کرد: در این هفته رویدادهای متعددی از جمله؛ رویداد فضای مجازی و تولید محتوا در سرچشمه رفسنجان، حرکت های خودجوش مردم و ... داریم.

سردار نظری، تصریح کرد: تجلی اعتلای بسیج با تاکید بر تبیین مجاهدت ها و بن بست شکنی ها در عمر ۴۳ ساله بسیج مستضعفین و همچنین "بسیج خدمتگذار ملت ایران" از جمله شعارهای امسال هفته بسیج است.

وی در مورد برنامه های هفته بسیج در استان عنوان کرد: برای انجام برنامه های هفته بسیج شش کمیته برنامه ریزی شده و همچنین قرارگاه های فضای مجازی، سازندگی و محرومیت زدایی، علم و فناوری، تعلیم و تربیت، فرهنگی و اجتماعی و تحقق محله اسلامی و ... در هفته بسیج برنامه هایی ارائه خواهند داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بیان کرد: از آذر ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان طرح در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی(مسکن مددجویان، آبرسانی و ...) و ۱۰ طرح عمرانی با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان اجرا شده، که در هفته بسیج به بهره برداری می رسند.

سردار نظری، تصریح کرد: اجتماع اقتدار بسیجیان استان کرمان پنجم آذرماه برگزار می‌ شود که در این مراسم آحاد اقشار بسیج در قشرهای مختلف شرکت می‌کنند و اقتدار بسیجیان استان کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره علم و فناوری، جشنواره اقتصاد مقاومتی، رزمایش جهادی فاطمی، افتتاح طرح حقوق یاران، جشنواره فضای مجازی، آزادسازی زندانیان معسر، افتتاحیه مرکز مشاوره محله کرامت، برگزاری دعای ندبه، عطرافشانی قبور شهداء، جشنواره خدمت رسانی در نماز جمعه، برگزاری یادواره خانگی شهید، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری محافل قرآنی، تجلیل از ورزشکاران و نخبگان ورزشی، نشست هم اندیشی رسانه ها، دیدار با مقام معظم رهبری، افتتاح طرح پیشرفت مدرسه، میقات صالحین، همایش دانشجوی امروز و حاج قاسم فردا و ... از جمله برنامه های هفته بسیج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha