تعطیلی مدارس به علت کرونا بزرگترین ضربه را به آموزش و پرورش وارد کرد

استاندار کرمان گفت: تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا بزرگترین ضربه را به آموزش و پرورش وارد کرد، در حالی که بسیاری از کشورها حتی در بدترین شرایط تعطیلی نداشتند و حداقل دوره ابتدایی برقرار بود. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز شنبه ۲۸ آبان در گردهمایی روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور که به میزبانی استان کرمان و با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، مهمترین کار کشور را در حوزه آموزش و پرورش دانست و گفت: با قوت بخشیدن به فعالیت‌ های فرهنگی و آموزشی، بسیاری از مسائل و بخش‌ های جامعه حل و فصل می‌شود.

وی افزود: تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا بزرگترین ضربه را به آموزش و پرورش وارد کرد، در حالی که بسیاری از کشورها حتی در بدترین شرایط تعطیلی نداشتند و حداقل دوره ابتدایی برقرار بود.

استاندار کرمان، تصریح کرد: تعطیلی دو ساله مدارس، دانش‌ آموزان را از دستگاه تعلیم و تربیت جدا و وارد شبکه‌ های اجتماعی کرد.

فداکار؛ بر تبدیل به احسن و استفاده از اموال و املاک بلااستفاده آموزش و پرورش نیز تاکید کرد.

تعطیلی مدارس به علت کرونا بزرگترین ضربه را به آموزش و پرورش وارد کرد

لازم به ذکر است؛ تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان وزارت آموزش و پرورش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای سرعت‌ بخشی و تسهیل مستندسازی و تثبیت اموال و املاک آموزش و پرورش امضا و مبادله شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha