جنگ امروز جنگ روایت هاست

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور، گفت: جنگ امروز سنگین ترین جنگ و جنگ روایت هاست و دانشجویان باید بدانند که میدان بازی آنان، کلاس، فضای دانشگاه و خوابگاه است، که باید علم، دانش و بصیرت خود را افزایش دهند و با روایت و تبیین درست از نظام و انقلاب دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا کیخواه در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی کرمان که به مناسبت هفته بسیج در گلزار شهدای کرمان، برگزار شد، گفت: جهاد تبیین یک حکم است و برای جهاد تبیین باید انقلاب اسلامی را خوب بشناسیم؛ اگر بخواهیم در این امر موفق باشیم باید تاریخ انقلاب اسلامی، مشروطه، تاریخ غرب و رنسانس را بدانیم.

وی افزود: تئوری وابستگی، ملت های دنیا را مجبور می کند که وابسته به ابرقدرت ها باشند و به آنها می قبولاند اگر می خواهید زندگی کنید باید وابسته به ما باشید و برای این تئوری سال ها تولید دانش، علم و تکنولوژی شد و حتی در دانشگاه ها نیز تدریس می شود.

این مقام مسئول، بیان کرد: اما امام راحل ۴۳ سال قبل با فهمی دقیق از تاثیر تئوری وابستگی بر ملت های دنیا، بیان کردند، می خواهیم حکومتی تشکیل دهیم که نخستین گام آن استقلال است و بدون استقلال و استراتژی وابسته نبودن، امکان تحقق آزادی برای کشور وجود نخواهد داشت.


کیخواه تاکید کرد: کسانی که امروز برخی شعارهای توخالی را مطرح می کنند، اگر کمی تفکر کنند می فهمند که ریشه این شعارها در وابستگی است و تحقق آن چیزی جز اسارت نیست.

وی ادامه داد: شکل گیری نظام جمهوری اسلامی فقط برای شیعیان نبود و این حکومت حتی برای دفاع از مسلمانان عالم شکل گرفته است.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور، اذعان کرد: یکی از نظریه پردازان غربی می گوید، باید ملت ها را با ابزار رسانه در اختیار بگیریم، زیرا اینطور می توانیم امپراطور دنیا بشویم.

کیخواه با اشاره به اینکه غربی ها نژاد و نظام خود را برتر می دانند، گفت: در نظام کدخدا رعیتی که مورد نظر غربی هاست، ناخودآگاه ملت ها تحقیر می شوند، اما امام راحل زیر نظام کدخدا رعیتی در دنیا و در کشور زد.

وی با بیان اینکه سناریو اغتشاش در دانشگاه های کشور شکست خورده است، تاکید کرد: دشمنان با این اتفاقات می خواهند شو رسانه ای ایجاد کنند.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور، عنوان کرد: جنگ امروز سنگین ترین جنگ و جنگ روایت هاست و دانشجویان بدانند که میدان بازی آنان، کلاس، فضای دانشگاه و خوابگاه است که باید علم، دانش و بصیرت خود را افزایش دهند و با روایت و تبیین درست از نظام و انقلاب دفاع کنند.

کیخواه ابراز داشت: زمانی که فتنه روایت ها و دروغ ها اتفاق می افتد باید ایمان بیاوریم که مسیرمان درست است و وقتی فتنه ای در کار نباشد، باید شک کنیم و در این مسیر فتنه های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ در برابر ما قرار دارد.

وی، عنوان کرد: کسانی که امروز ادعای حقوق بشر در دنیا دارند و جمهوری اسلامی را متهم می کنند خود از جنایتکاران و کودک کشان تاریخ هستند.

این مقام مسئول، همچنین با گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: حاج قاسم باید در کربلای پنج، نهر جاسم، بدر و خیبر شهید می شد، اما ماند تا پیام شهدا را به ما منتقل کند و مدافع حرم شد؛ امروز آمده ایم از دانشجویان برای دفاع از حرم ثبت نام کنیم.

سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم، با اشاره به اقدامات انجام شده در هفته، اظهار داشت: سعی کردیم در این هفته برنامه‌ها را به سمت امید آفرینی، خدمات‌ رسانی و جهاد تبیین ببریم.

وی با بیان اینکه در این ایام که درگیر روایت‌ های غلط دشمن هستیم و شما دانشجویان با بصیرت شناسی و کار تبیینی در میدان حضور یافتید، گفت: در دو ماه اخیر که درگیر سیاه نمایی، روایت‌ های غلط و وارونه دشمن بودیم، بسیجیان میدان را خوب شناختند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حضور به موقع بسیجیان در میدان، بیان کرد: بسیجیان با بصیرت و دشمن شناسی خود کار تبیینی و حضور در میدان را انجام دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha