ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان در مناطق حاشیه ای کرمان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(ع)، گفت: به مناسبت هفته بسیج و به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(ع) تیم‌های پزشکی و دندان پزشکی به مدت ۵ روز در مناطق حاشیه شهر کرمان به همشهریان خدمت رسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ حمیدرضا حسین خانی با اشاره به جزئیات برگزاری اردوی جهادی تیم‌های پزشکی و دندان پزشکی، اظهار داشت: این اردوی جهادی به مدت ۵ روز در شهرک شهید همت کرمان برگزار شد.

وی افزود: این اردو در بخش‌ های دندان پزشکی، متخصص زنان و مامایی، متخصص قلب و عروق، متخصص اطفال، مشاوره کسب و کار و تحصیلی و روانشناسی برپا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(ع) بیان کرد: در این اردوی ۵ روزه که از شنبه ۲۸ آبان آغاز شده است و تا چهارشنبه ۲ آذر ادامه داشت، تعدادی دندانپزشک، پزشک متخصص و یک ماما حضور داشته و به صورت رایگان به مردم خدمات رسانی کردند و در طول هفته بسیج اردوهای جهادی متعددی جهت خدمت رسانی در نقاط مختلف توسط بسیج صورت پذیرفت.

سرهنگ حسین خانی، تصریح کرد: تیم‌ های دندانپزشکی با در اختیار داشتن ۲ کامیونت و ۲ یونیت سیار دندانپزشکی که به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمان مهیا شده بود، در زمینه‌ های ترمیم، جرم‌ گیری، کشیدن دندان و فیشورسیلانت کودکان به مردم خدمات ارائه دادند.

وی در خاتمه از همکاری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه ثارالله استان کرمان، درمانگاه خیریه محمودیه، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، درمانگاه دندانپزشکی ولیعصر(عج)، حوزه مقاومت بسیج برادران جوادالائمه (ع) و حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده اشرف گنجویی قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha