آغاز به کار شبکه مشاوران اسلامی در استان کرمان

معاون اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شبکه مشاوران اسلامی این استان با افتتاح سه مرکز روانشناسی خانواده در شهرستان‌ های کرمان، زرند و بم راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مجید ستایش‌ نیا در حاشیه همایش دوره توانمندسازی مشاوران بسیج، با اشاره به راه اندازی شبکه مشاوران اسلامی در استان کرمان، گفت: همزمان با سایر نقاط کشور، سه مرکز مشاوره روانشاسی اسلامی در شهرستان های زرند، کرمان و بم راه اندازی شده است، که به تدریج این مراکز در سایر شهرستان های استان که دارای ظرفیت باشند، نیز راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: تشکیل و راه اندازی شکبه مشاوران با حضور افرادی که رشته تحصیلی آن‌ ها روانشناسی است و مدرسان حوزه علمیه انجام می‌ شود، که با استفاده از تجربه یکدیگر در شهرستان‌ های مختلف خدمات رسانی به عموم مردم را دارند.

معاون اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان، با بیان اینکه با توجه به آسیب‌ های اجتماعی و مسائلی که بعضی از خانواده‌ ها با آن درگیر هستند، نیاز به استفاده از کارشناسان روانشناسی با نگرش اسلامی بیش از پیش احساس می‌ شود، بیان کرد: کارشناسان در این مراکز در حوزه خانواده مشاوره‌ های تحصیلی، اعتیاد، تحکیم خانواده و تربیت فرزندان را به عموم شهروندان بویژه اقشار بسیجی ارائه می‌ دهند.

سرهنگ ستایش نیا تاکید کرد: خانواده ها نیز با حضور در این مراکز به صورت رایگان از خدمات مشاوره ای می توانند استفاده کنند و انتظار می رود، این مراکز دوام و قوام خانواده به عنوان مهترین رکن جامعه را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه امروز همزمان با سایر نقاط کشور، سه مرکز مشاوره روانشاسی اسلامی در شهرستان‌ های زرند، کرمان و بم راه اندازی شده که به تدریج این مراکز در سایر شهرستان‌ های استان که دارای ظرفیت باشند، نیز راه اندازی خواهد شد، گفت: خانواده‌ ها نیز با حضور در این مراکز به صورت رایگان از خدمات مشاوره‌ ای می‌ توانند استفاده کنند.


معاون اجتماعی سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: با اشاره به برگزاری همایش دوره توانمندسازی مشاوران بسیج اظهار داشت: نخستین همایش مشاوران اسلامی با محوریت معاونت اجتماعی سپاه برگزار شد، که ۱۴۰ نفر با فراگیری آموزش های لازم و زیر نظر سازمان روانشناسی کشور مدرک مشاوره را دریافت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha